آپدیت Wear OS 2.1 سرانجام برای ساعت‌های هوشمند منتشر شد

حدود یک ماه از رونمایی گوگل از جدیدترین بازطراحی سیستم‌عامل Wear OS می‌گذرد، سیستم‌عاملی که قبلا آن را با نام Android Wear می‌شناختیم. با فارنت همراه باشید…

0

اکثر دارندگان ساعت‌های هوشمند باید خوشحال باشند چون آپدیت Wear OS 2.1 سرانجام در حال انتشار روی ساعت‌های هوشمند مختلف است. این آپدیت در حال عرضه روی تمامی ابزارهای پوشیدنی است. اگر تمایل دارید بدانید که روی کدام ابزارهای پوشیدنی باید بگوییم که با لیست بلندبالایی روبه‌رو خواهید شد. تمامی دستگاه‌هایی که پس از معرفی Wear OS 2.0 منتشر شده‌اند و حتی دستگاه‌هایی که به Wear OS 2.0 بروزرسانی شده‌اند در این لیست قرار دارند. بنابراین بهتر است دستگاه‌هایی را بشناسیم که این آپدیت برای آن‌ها منتشر نمی‌شود. دستگاه‌هایی مانند ساعت هوشمند ال‌جی G Watch، سامسونگ Gear Live، نسل اول موتو 360، سونی Smartwatch 3 و نسخه اصلی ایسوس زن‌واچ از لیست این بروزرسانی خط خورده‌اند.

آپدیت Wear OS 2.1 شیوه گشت و گذار شما در ساعت‌های هوشمند را تغییر داده است و از این به بعد با حرکت دست خود از سمت بالا به پایین به منوی سریع دسترسی پیدا خواهید کرد و از سمت پایین به بالا نوتیفیکیشن‌ها برای شما نمایش داده خواهد شد. با کشیدن انگشت خود به سمت جپ صفحه وارد Google Fit خواهید شد در حالی که اگر این کار را به سمت راست صفحه تکرار کنید، دستیار صوتی گوگل آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود. در این مطلب تغییرات رابط کاربری جدید Wear OS را مفصل‌تر برایتان نوشته‌ایم.

جزئیاتی در مورد اینکه چه وقت می‌توانیم منتظر انتشار این آپدیت روی تمامی ساعت‌های هوشمند باشیم ارائه نشده است اما با توجه به عادت گوگل در زمینه انتشار بروزرسانی‌ها نباید انتظار داشته باشید این اتفاق به زودی انجام پذیرد. بنابراین با وجود اینکه عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل برای ابزار پوشیدنی شما قطعی است باید مقداری صبر به خرج دهید تا آن را دریافت کنید مگر اینکه خوش‌شانس باشید. نظر شما در مورد آپدیت Wear OS 2.1 چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.