آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 7 پلاس منتشر شد

اولین گوشی از سری گوشی‌های هوشمند نوکیا که به آپدیت اندروید 9 پای بروزرسانی می‌شود، گوشی نوکیا 7 پلاس خواهد بود. با فارنت همراه باشید…

0

گوشی نوکیا 7 پلاس به جمع کوچک گوشی‌های غیر گوگلی که به اندروید 9 پای بروزرسانی شده‌اند، می‌پیوندد. جوهو سارویکاس، مدیر ارشد محصولات شرکت HMD Global، در یک پیام توییتری این اطلاعیه را به گوش طرفداران رساند. اگر گوشی‌های نوکیا را کنار بگذاریم، این بروزرسانی تنها برای گوشی‌های اسنشال، 8 گوشی از شرکت موتورولا، وان‌پلاس 6 که یک نسخه تغییریافته از اندروید 9 را اجرا می‌کند و البته گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شده است.

اندروید 9 پای تعدادی ویژگی جدید و کاربردی مانند سازگارپذیری باتری، نوار ناوبری بهبودیافته و تغییرات مناسب در جهت رفع بهم‌ریختگی نوتیفیکیشن‌ها را به ارمغان می‌آورد. نکته جالب توجه این است که گوشی نوکیا 7 پلاس اولین گوشی غیر از گوشی‌های پیکسل است که از قابلیت‌های اپ Digital Wellbeing بهره می‌گیرد تا محیطی کامل از شرایط کلی گوشی و البته مدت زمان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را فراهم آورد.

بروزرسانی مذکور به صورت فاز به فاز در سراسر جهان منتشر خواهد شد. گوشی نوکیا 7 پلاس یک گوشی اقتصادی 400 دلاری است که به صورت رسمی در ایالات متحده به فروش نمی‌رسد و بیشتر بازار مصرف کشورهای هند و آسیایی را مورد هدف قرار داده است. هر چند که انتظار می‌رود نوکیا 6.1 که در ایالات متحده در دسترس مشتریان قرار دارد، به زودی این بروزرسانی مهم را دریافت نماید.

علی‌رغم تاریخ انتشار غیرمتعارف اندروید 9 پای، این آپدیت بسیار سریع‌تر از سال‌های گذشته در حال انتشار روی گوشی‌های مختلف اندرویدی است. این قضیه ممکن است به دلیل وجود پروژه‌ای به نام پروژه تربل درون اندروید 8 اوریو باشد که منجر به ساده‌سازی مراحل انتشار اندروید جدید روی گوشی‌های اندرویدی تولیدکنندگان گوناگون شود. نظر شما در مورد انتشار این آپدیت روی گوشی نوکیا 7 پلاس چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.