شایعه: ال‌جی ساعت هوشمند LG Watch W7 را در کنار V40 معرفی خواهد کرد

طبق شایعات جدید ال‌جی قصد دارد در ۱۱ مهرماه در کنار رونمایی از گوشی پرچم‌دار V40 ThinQ خود از ساعت هوشمند جدیدی با عنوان LG Watch W7 با سیستم‌عامل Wear OS نیز پرده‌برداری کند.

0

رویداد معرفی ال‌جی V40 ThinQ در روز یازدهم مهرماه ممکن است به رونمایی از یک ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS بیانجامد که به احتمال بالا آن را با عنوان ساعت هوشمند LG Watch W7 خواهیم شناخت. این مورد همان ساعتی است که در اوایل بهار سال جاری در رابطه با آن شایعاتی به گوش رسید. اتفاقات در دنیای ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS به کندی پیگیری می‌شود. سیستم‌عاملی که پیش از این آن را با نام Android Wear می‌شناختیم.

عنوان شده که در این ساعت از یک صفحه‌نمایش 1.2 اینچی دارای وضوح 360×360 بهره گرفته شده است، درست مانند ساعت هوشمند LG Watch Style با این تفاوت که شاید به جای پنل P-OLED شاهد یک پنل ال‌سی‌دی باشیم. بر طبق شایعه قدیمی که به دست رسیده است، پردازنده مرکزی این ساعت یک مدل اسنپ‌دراگون ور 2100 خواهد بود. هر چند که از آن زمان تاکنون شرکت کوالکام دو پردازنده جدیدتر اسنپ‌دراگوان ور 3100 و ور 2500 را معرفی کرده است. به همین دلیل شاید این ساعت با تراشه جدیدتری عرضه شود.

همچنین در شایعات قدیمی قید شده است که هیچ گزینه‌ای به نام GPS یا NFC در این مدل وجود نخواهد داشت و حضور حسگر ضربان قلب هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چون مدل اسپورت از این حسگر بهره می‌گرفت اما مدل استایل فاقد آن بود. روز چهارشنبه به ما ملحق شوید تا ببینیم که آیا یک نیم‌سال تاخیر در عرضه منجر به ارتقا سخت‌افزار ساعت شده است یا خیر. و البته بیشتر از همه منتظر رونمایی از گوشی ال‌جی V40 ThinQ خواهیم بود. نظر شما در مورد ساعت هوشمند LG چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.