تصویر تبلیغاتی ریزرفون 2 فاش شد: طراحی مشابه نسل گذشته

سال پیش شرکت ریزر توانست اولین گوشی هوشمند گیمینگ را روانه بازار کند و امسال هم برنامه‌هایی برای عرضه نسخه دوم این گوشی دارد. گوشی هوشمندی که شباهت‌های بسیاری به نسل قبلی خود دارد. با فارنت همراه باشید…

0

تصویری جدید و رسمی از گوشی هوشمند ریزرفون 2 منتشر شده که تایید می‌کند تا حدود بسیاری با طراحی مشابه نسخه قبلی این گوشی روبه‌رو هستیم. چندین هفته پیش رندری از ریزرفون 2 ارائه شد که در آن شباهت ظاهری با نسخه قبلی تا حدود بسیاری مشهود بود.

البته نمی‌توانستیم به درستی رسمیت آن را تایید کنیم اما این تصویر دوم که ارائه شده است، نشان صحت مورد قبلی می‌دهد تا به اطمینان دهد که از همان اول با اصل ماجرا روبه‌رو بوده‌ایم. اولین تغییری که متوجه آن می‌شوید، وجود دوربین دوگانه بوده که فلش LED در وسط آن قرار گرفته است. کل ترکیب دوربین به همین ترتیب خواهد بود.

در ابتدا مطلع نبودیم که لوگوی ریزر منقوش روی بخش پشتی یک مورد ساده است یا با نورپردازی RGB می‌توان آن را به رنگ دلخواه در آورد. اما ایوان بلس تایید کرد که بدیهی است بخش پشتی از نورپردازی RGB بهره خواهد گرفت. در زمان تجربه بازی‌های ویدیویی یا دریافت یک نوتیفیکیشن می‌توانید انتظار داشته باشید که این لوگو به رنگ‌های مختلف روشن شود.

ظاهرا می‌توان این تغییرات را حداقل در بخش ظاهری یک بروزرسانی قابل اتکا تعریف کرد اما برای این‌که بدانیم ریزر چه سورپرایزرهایی را برایمان در نظر گرفته باید تا روز چهارشنبه هجدهم مهرماه منتظر بمانیم. نظر شما در مورد طراحی گوشی جدید ریزرفون 2 چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.