تماشا کنید: تست سقوط آیفون XS اپل

سرانجام اپل عرضه رسمی آیفون XS را آغاز کرد و همین امر باعث می‌شود علاقه‌مندان به مقایسه و بررسی گجت‌های جدید فرصت کار کردن و سنجش ویژگی‌های آیفون جدید را به دست آورند.

0

اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید مدعی شد که از مقاوم‌ترین شیشه ممکن در گوشی های جدید خود استفاده کرده است. حال شکنجه‌گر مشهور گجت‌های مختلف زَک از کانال یوتیوب JerryRigEverything، برای سنجش این موضوع آیفون XS اپل در آزمایش سقوط مورد بررسی قرار داده است.

همان‌گونه که در ویدئو فوق نیز به وضوح قابل مشاهده است، آیفون XS در هفت تست سقوط بر روی آسفالت بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش گذاشت.

زک در این ویدئو دو آیفون XS اپل را مورد بررسی قرار داد که یکی از آن‌ها توسط کیس گارد محافظت شد. البته در تست‌های انجام شده تقریبا به هیچ یک از گوشی‌ها صدمه جدی و قابل توجهی وارد نشد، از این رو می‌توان ادعای اپل را تایید کرد.

البته به یاد داشته باشید که این یک تست‎ها کنترل شده است، پس نهایت تلاش خود را برای حافظت از گوشی 1000 دلاری خود به کار گیرید، چراکه تعویض شیشه قاب پشتی این محصول دست کم 280 دلار برایتان هزینه‌بردار خواهد بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.