شیائومی ردمی نوت 6 پرو را با چهار دوربین معرفی کرد

پس از مدت‌ها درز شایعات مختلف در رابطه با ویژگی‌های گوشی میان‌رده پریمیوم ردمی نوت 6 پرو، شرکت شیائومی سرانجام ساعاتی پیش از این محصول به صورت رسمی رونمایی کرد.

0

گوشی ردمی نوت 6 پرو به‌رغم بهره‌مندی از سخت افزاری قدرتمند و ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله 4 دوربین، احتمالاً تنها در بازار کشورهای آسیایی عرضه خواهد شد.

ردمی نوت 6 پرو اولین گوشی شیائومی محسوب می‌شود که به 4 دوربین قدرت گرفته از فناوری هوش مصنوعی تجهیز شده است. در قاب پشتی این محصول شاهد تعبیه دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی هستیم که به ترتیب دارای گشادگی دیافراگم f/1.9 و f/2.2 هستند. دوربین اصلی همچنین از پیکسل‌های 1.25 میکرومتری بهره می‌برد و از فناوری فشرده سازی Dual Pixel AF نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت 6 پرو

اما در سوی دیگر دوربین سلفی دارای دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی هست که قادر به ثبت تصاویری با افکت بوکه با دامنه دینامیکی بالا می‌باشد.

فارغ از ویژگی‌های دوربین، پنل گوشی ردمی نوت 6 پرو از نوع 6.2 اینچی IPS LCD انتخاب شده که توسط پوشش خمیده گوریلا گلس 2.5D از آن محافظت می‌شود. شرکت سازنده مدعی است که  این پنل دارای بریدگی، 86 درصد قاب جلویی را پوشش داده و قادر به ارائه روشنایی 500 نیتی هست.

ردمی نوت 6 پرو

قلب ردمی نوت 6 پرو را تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 636 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به تپش درخواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های بالا رده جدید شیائومی که قرار است با پایه قیمت 215 دلاری در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و صورتی راهی بازار شود، می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با عمر شارژ دهی 8.5 ساعته در حالت اجرای ممتد ویدئو اشاره کرد.

ردمی نوت 6 پرو

ناگفته نماند که شرکت سازنده به هر فردی که ردمی نوت 6 پرو را در تایوان پیش‌خرید کند، یک دستبند می بند 2 هم هدیه خواهد داد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.