تصاویر درز کرده از سرفیس پرو 6 تغییرات اندکی را نسبت به نسل پیش نشان می‌دهد

تبلت‌های مایکروسافت که ملقب به سرفیس پرو هستند در چند سال اخیر با مدل‌های متفاوت خود توانسته‌اند تا حدودی طرفداران را راضی نگه دارند اما این رویه ممکن است امسال دچار تغییراتی شود. با فارنت همراه شوید…

0

در صورتی که منتظر رونمایی سرفیس پرو 6 در هفته آینده بوده‌اید، در نهایت ممکن است ناامید شوید. براساس تصاویری که از یک منبع ویتنامی به دست آمده است، ظاهرا سرفیس پرو 6 تفاوت آنچنانی با مدل عرضه شده در سال پیش نخواهد داشت و این بدان معنی است که این تبلت جذاب بدون پورت USB-C عرضه خواهد شد. یک جک 3.5 میلی‌متری برای هدفون، یک پورت بزرگ USB، مینی پورت Display و یک پورت اختصاصی اتصال سرفیس تشکیل‌دهنده لیست پورت‌های سرفیس جدید مایکروسافت هستند.

سرفیس پرو 6 دوباره دارای یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی همراه با رزولوشن 2736×1824 خواهد بود. پردازنده داخلی آن که در تصاویر منتشر شده مشخص است یک مدل Core i5 نسل هشتمی است که قدرت بیشتری را با مصرف انرژی کمتر نسبت به مدل سال گذشته در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این سخت‌افزار جدید یک تغییر محسوس در ظاهر خود داشته و آن اینکه گوشه‌های گردتری را در طراحی آن شاهد هستیم که منجر به حمل ساده‌تر سرفیس پرو 6 خواهد شد. از نظر مایکروسافت 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند برای استفاده از این دستگاه کافی باشد. ویندوز 10 از قبل روی آن نصب شده و شاهد حضور بلوتوث نسخه 4.1 در این تبلت هستیم.

می‌توانید در ادامه تصاویر منتشر شده از سرفیس پرو 6 را مشاهده کنید:

نظر شما در مورد نسخه جدید سرفیس‌های مایکروسافت چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.