تماشا کنید: تیزر ال‌جی برای V40 ThinQ گوشی را از تمام زوایا نشان می‌دهد

ال‌جی قصد دارد در ۱۲ مهرماه پرچم‌دار جدید خود V40 ThinQ را معرفی کند. این شرکت حالا تیزری از این گوشی منتشر کرده که زوایا و ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشد.

0

مهرماه یک ماه شلوغ برای معرفی جدیدترین گوشی‌های هوشمند خواهد بود. گوگل، ال‌جی، نوکیا، ریزر، وان‌پلاس و احتمالا سامسونگ محصولاتی جدید را برای معرفی آماده کرده‌اند. ال‌جی اما اولین شرکتی است که در تاریخ ۱۲ مهر پرچم‌دار جدید خود موسوم به V40 ThinQ را معرفی خواهد کرد.

تاکنون تصاویر و شایعات زیادی از این گوشی منتشر شده اما حالا ویدئوی رسمی تقریباً همه آن‌ها را تأیید می‌کند. گفته می‌شود V40 ThinQ علاوه بر دوربین معمولی و واید از یک دوربین تله‌فوتو نیز استفاده خواهد کرد تا در پشت این گوشی یک دوربین سه‌گانه داشته باشیم. علاوه بر این در جلو و در بریدگی صفحه‌نمایش دوربین دوگانه‌ای قرار خواهد داشت که مشابه آن را در V20 نیز دیده بودیم.

همان‌طور که از تصاویر می‌بینید حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته و احتمالاً خبری از حسگر یکپارچه با صفحه‌نمایش نیست. گفته می‌شود این گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی بریده عرضه خواهد شد و نه‌تنها جک هدفون در آن حذف نشده بلکه مبدل صوتی و آمپلی‌فایر قدرتمند Quad DAC این شرکت نیز کماکان حضور دارد. V40 ThinQ در رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری در ۱۲ مهرماه معرفی و احتمالاً چند هفته بعد عرضه خواهد شد.

به این ترتیب گلکسی نوت 9، آیفون XS مکس و پیکسل ۳ گوگل رقیب جدیدی برای مبارزه خواهند داشت. آیا ال‌جی این‌بار می‌تواند توجه کاربران بیشتری را به پرچم‌دار خود جلب کند؟

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.