اپ‌نت: نبرد دریایی دونفره در بازی Sea Battle 2

در بازی اکشن و تاکتیکی Sea Battle 2 که نسخه دوم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید می‌باشد تجربه یک نبرد دریایی جذاب را داشته باشید. این بازی توسط استودیوی BYRIL طراحی و ارائه شده است.

1

بازی Sea Battle 2 به صورت تخته‌ای بوده که صفحه آن شامل یک کاغذ خط‌‌‌ داراست و در نوع خود خاص و کم نظیر عمل کرده است. در این صفحه باید کشتی‌های خود را در جای مناسب قرار داده و در ادامه منتظر حرکت بعدی دشمنانتان باشید. یک ارتش دریایی کامل در اختیارتان قرار دارد. شما علاوه بر انواع کشتی‌های جنگی، زیردریایی‌ها، رادارها، هواپیماها و چندین سلاح دیگر نیز در اختیار دارید. این‌که نیروهایتان را در کجا قرار داده تا در مقابل حملات دشمنان سریع‌تر عکس‌العمل نشان دهند بستگی به دقت شما و مهارتتان در بازی دارد.

بدین ترتیب باید در بازی بسیار استراتژیک عمل کنید و به مرور و در مراحل بالاتر در چیدمان نیروها و بمباران‌های هوایی مهارت بیشتری کسب خواهید نمود. تاکتیت‌هایی که پیاده می‌کنید باید دشمنان را غافلگیر کندو تمام تلاشتان را بکنید تا همه کشتی‌های دشمن را غرق کرده و اجازه پیشروی را ندهید. این بازی به صورت آنلاین و دسته‌جمعی نیز قابل اجراست. شما باید رکورد زده و آن‌ها را ثبت کنید تا در رقابت با دشمنان واقعی پیروز شوید. در بازی آنلاین این امکان را خواهید داشت تا با سایر بازیکنان چت نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Farzad می‌گوید

    چجوری آنلاین با دوستم بازی کنم؟ زدم روش نمیشه. میگه نسخه ها باید مطابقت داشته باشن