اپ‌نت: ماجراهای جکیل و هاید Jekyll and Hyde

بازی مهیج MazM: Jekyll and Hyde یک بازی ماجراجویانه است که با حل پازل‌ها و معماهای سرگرم‌کننده سروکار دارد. این بازی توسط MazM برای گیمرهای اندروید و iOS طراحی و عرضه شده است.

0

فضای بازی Jekyll and Hyde در لندن دو قرن پیش و محیطی مرموز و اسرارآمیز تداعی شده است. بازی مربوط به رمانی است که ماجرای دو نفر به نام‌های جکیل و هاید را روایت می‌کند. دکتر جیکل که یک وکیل زبردست است با استفاده از سرنخ‌هایی که وجود دارد باید به جستجوی آقای هاید بپردازد و او را پیدا کند. شما در نقش این وکیل باید این سرنخ‌ها را در طول بازی کشف کرده تا با استفاده از آن‌ها پازل‌ها و معماهای طرح شده را پشت سر بگذارید و دروازه‌های بعدی را گشوده تا وارد مرحله بعد شوید.

در مسیر به دست آوردن اطلاعات لازم برای رسیدن به سرنخ‌ها با اشخاص متفاوت و جالبی روبرو می‌شوید که هر کدام دارای شخصیت‌های منحصربفردی بوده و شما باید با دقت و هوش زیاد از آن‌ها اطلاعاتی که موردنیازتان هست را پیدا کنید. روند بازی به گونه‌ای است که عنصر زمان در آن حرف اول را می‌زند پس باید با دقت بالا و سرعت‌عمل زیاد به حل معماها بپردازید. گیم‌پلی بازی بسیار مهیج و جذاب بوده و شما را به محیط‌های مختلفی می‌کشاند که ساعت‌ها سرگرم بازی خواهید شد. در هر بخش داستان هم برایتان نمایش داده می‌شود تا مرحله به مرحله شاهد میزان پیشروی‌تان باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.