اپ‌نت: تقویم شیفت کاری Shift Calendar

برای تنظیم شیفت کاری و همین‌طور یادآوری کارهای ضروری در هر شیفت اپلیکیشن Shift Calendar را دانلود و نصب نمایید. این اپ توسط Skedlab برای گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

1

برای افزادی که در چند شیفت مختلف کاری فعالیت می‌‌کنند گاهی مشکلاتی پیش آمده که ساعات کار خود را فراموش کرده‌اند و یا از کارهای مهم و ضروری غافل شده‌اند. با اپلیکیشن Shift Calendar میزان اشتباهاتتان را به حداقل برسانید. وظایفی که در هر شیفت دارید را به صورت کامل مشخص نموده تا در زمان تعیین شده به شما یادآوری شود. می‌توانید موارد مهم در طول شیفت را در رنگ‌های مختلف هایلایت کرده و بعد از آن بازهم به حالت قبل بازگردانید. اگر در ادامه تغییری در برنامه کاری‌تان به‌وجود آمد به راحتی این تغییرات را در لیستتان اعمال نمایید.

برای یادآوری مطالب ضروری، Shift Calendar زنگ هشدار را قرار داده است که می‌توانید کاملا بر اساس سلیقه شخصی‌تان آن را مشخص کنید. تقویمی که در نهایت با انتخاب خودتان تهیه شده در دو حالت هفتگی یا ماهیانه نمایش داده می‌شود. تاریخ‌‌ها و مناسبت‌های خاص و کارهای مهمی که علامت‌دار شده‌اند را با رنگ‌های دلخواه مشخص کرده و به شکل ویجت بر روی صفحه نمایش و در دسترس قرار دهید. تقویم شما با انتخاب از بین تم‌های گوناگون زیباتر شده و قادرید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. تمامی اطلاعات وارد شده در اپ قابل پشتیبان‌گیری و در صورت نیاز قابل بازگردانی هستند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ghazale می‌گوید

    تقویم جالبی است