درز اولین تصاویر زنده نوکیا 7.1 پلاس پیش از رونمایی رسمی

شرکت HMD Global گوشی‌های نوکیا 5X و 6X را در چین معرفی کرد و سپس برای عرضه جهانی نام آن‌ها را به ترتیب به 5.1 پلاس و 6.1 پلاس تغییر داد. اکنون سومین عضو از این خانواده با نام نوکیا 7.1 پلاس در راه است. با فارنت همراه شوید…

0

گوشی نوکیا 7.1 پلاس به عنوان جدیدترین گوشی شرکت HMD Global در راه عرضه است است. هنوز هشت روز تا رویداد دوازدهم مهرماه باقی مانده است اما تصاویری از این گوشی روی شبکه اجتماعی بایدو منتشر شده که جزئیاتی را در مورد شکل و شمایل بخش پشتی شامل رنگ‌بندی آن در دو رنگ مسی و نقره‌ای ارائه می‌دهد.

تصویر اول به ما یک دید کلی از ترکیب دوربین این گوشی عرضه می‌کند. این دوربین دارای دو سنسور خواهد بود و فلش LED در سمت چپ آن قرار گرفته است در حالیکه شاهد حسگر اثر انگشت دایره‌ای شکل آن در قسمت زیرین دوربین هستیم. همچنین یک لوگوی نوکیا می‌بینیم و همه این موارد به وسیله یک نور در بالای عکس گرفته شده غرق در نور شده‌اند. نوری که تغییر رنگ در پنل پشتی مسی گوشی را مشهود کرده است.

نوکیا 7.1 پلاس

از آنجایی که این گوشی‌ها از کشور چین می‌آیند، نمی‌توان آن‌ها را بخشی از پروژه اندروید وان به حساب آورد اما اطمینان داریم که نمونه‌های جهانی آن‌ها دارای یک اندروید تمیز و بدون ایراد همراه با بروزرسانی‌های به موقع در سال آینده خواهند بود. نظر شما در مورد شکل نوکیاهای جدید چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.