اپ‌نت: ترک عادات بد با Sobriety Counter

پیشرفت تکنولوژی تا حدی بوده که با کمک آن می‌توانیم عادات بد را نیز ترک کنیم. یکی از کارآمدترین ابزارها در این زمینه اپلیکیشن Sobriety Counter – Bad Habits بوده که توسط despDev برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است.

0

در اپلیکیشن Sobriety Counter که در محیطی بسیار ساده و زیبا طراحی شده است می‌توانید الگوریتمی از روند ترک عادت یا عادت‌های بد خود داشته باشید. به صورت منظم فعالیت‌هایی که دارید را وارد آن نموده و روند تغییراتتان را مشاهده نمایید. بدین ترتیب آمار دقیقی از اعتیادتان به نمایش گذاشته می‌شود و شما بر اساس این آمار شروع به ترک می‌نمایید. برای خودتان لیستی از انگیزه‌هایتان برای ترک را تهیه نموده و هرچند وقت یکبار به آن مراجعه نمایید تا از خاطرتان نرود که به چه دلایلی مجبور به تحمل این سختی‌ها شدید.

راه دیگری برای انگیزه گرفتن نیز طراحی شده و آن اینست که میزان هزینه‌ای که صرف اعتیادتان می‌کردید را وارد Sobriety Counter کرده تا با محاسبه آن در روزهای ترک ببینید چه میزان در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شده و درواقع ببینید که قبلا چه مبالغی را از دست می‌دادید و اکنون همین مبلغ به شما به صورت نمادین و به عنوان جایزه داده خواهد شد. شمارش معکوس برای ترک کامل اعتیادتان نیز وجود دارد تا این پروسه را از حالت کسالت‌بار بودن دربیاورد. در بخش دیگری سخنانی از بزرگان برایتان آورده شده تا با مراجعه به آن‌ها در تصمیم خود مصمم‌تر باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.