کاربران آیفون XS اپل از مشکلات اتصال LTE و وای‌فای گلایه دارند

پس از انتشار نسخه بروزرسانی شده آیفون X تحت عنوان XS یا همان 10اس که سر و صدای زیادی به راه انداخت، اکنون متوجه شده‌ایم که بسیار زودتر از انتظار شاهد بروز مشکلاتی در این گوشی بوده‌ایم. با فارنت همراه باشید…

0

با عرضه گوشی‌های آیفون XS و XS مکس، میلیون‌ها عدد از پرچمداران جدید اپل طی هفته جاری در سراسر جهان روانه بازار شده‌اند. با این وجود دیری نپایید که تعدادی از خریداران گزارشاتی از مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات گوشی جدید خود منتشر کردند.

همانطور که روی Reddit، انجمن‌های MacRumors و انجمن رسمی شرکت اپل قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران گوشی‌های جدید آیفون XS و XS مکس در مقایسه با نسل قبلی آیفون‌ها از دریافت خدمات LTE بسیار ضعیف رنج می‌برند. در اصل این کاهش نسبی به طور غافل‌گیرکننده‌ای در مناطقی که از قبل مشکل پوشش داشتند، بسیار مشهودتر است. هر چند که در شهرهای بزرگ هم این کاهش قدرت خدمات LTE احساس می‌شود. علاوه بر این با وجود آنکه بخش بزرگی از این کاربران را مشتریان شرکت ورایزون تشکیل می‌دهند اما بحث بر سر شرکت تامین‌کننده نیست چون گزارشاتی از سوی کاربران سایر شرکت‌ها مانند تی-موبایل و AT&T هم در لیست کاربران دیده می‌شود.

در کنار ضعف ارتباطی LTE، تنی چند از کاربران هم خبر از مشکلات مرتبط با اتصال وای‌فای می‌دهند. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این قضیه یک باگ سیستمی ساده باشد و قضیه این است که آیفون‌های جدید پهنای باند 2.4 گیگاهرتزی را به نسخه سریع‌تر 5 گیگاهرتزی ترجیح می‌دهند. نتیجه این می‌شود که در مقایسه با آیفون X سال گذشته با سرعت پایین‌تری روبه‌رو شویم. آیفون Xهیچ‌گونه مشکلی با اتصال به نسخه سریع‌تر نداشت.

در خوشبینانه‌ترین حالت، مشکلات LTE مربوط به یک باگ بوده و در بروزرسانی بعدی سیستمی مرتفع خواهد شد. البته با این وجود در نهایت دلیل واقعی موجود پشت مشکل ناشناخته باقی خواهد ماند تا زمانی که خود اپل یا شرکت‌های تامین‌کننده به آن پاسخی روشن دهند. در حال حاضر کاربران تنها می‌توانند صبورانه منتظر باشند و امیدوار به عدم تکرار سناریو Antenna-Gate از سال‌های گذشته باشند. آیا این مشکل برای آیفون شما هم به وجود آمده است؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.