استقبال از آیفون XS مکس بسیار بیشتر از آیفون XS بوده است

با وجود این‌که گوشی‌های آیفون XS و XS مکس اپل به‌جز اندازه صفحه‌نمایش تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند گفته می‌شود استقبال از مدل مکس بسیار بیشتر بوده است.

0

اپل از زمانی که آیفون 6 پلاس را در کنار آیفون 6 معرفی کرد امکانات ویژه‌ای برای آیفون بزرگ‌تر خود در نظر گرفته بود. این امکانات معمولاً شامل دوربین دوم، صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر بودند. اما امسال با این‌که اختلاف نسخه معمولی و مکس آیفون XS کمتر شده است کماکان این برادر بزرگ‌تر با استقبال بیشتری مواجه است.

با این‌که اپل چیزی در مورد آمار فروش این نسخه‌ها اعلام نمی‌کند مینگ‌چی کو آنالیزور مشهور اپلی ادعا می‌کند فروش آیفون XS مکس حدود ۳ تا ۴ برابر بیشتر از آیفون XS است. کو می‌گوید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون محبوب‌ترین نسخه بوده و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی بسیار نایاب است. در حال حاضر تراشه‌های فلش NAND حافظه ساخت سامسونگ با کمبود تأمین مواجه شده و به همین دلیل نسخه ۵۱۲ گیگابایتی با تأخیر بیشتری به دست خریداران می‌رسد.همچنین رنگ‌های طلایی و خاکستری فضایی نیز ظاهراً بسیار پرطرفدارتر از رنگ نقره‌ای هستند.

اپل واچ سری 4 نیز عملکرد خوبی داشته و با بهبودهای فراوان نسبت به نسل پیش حالا با استقبالی بسیار بهتر از انتظار مواجه شده است. کو می‌گوید تأخیر در تحویل اپل واچ نیز تا آذرماه و ملحق شدن دومین تأمین کننده ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود اپل امسال ۱۹.۵ میلیون دستگاه ساعت هوشمند بفروشد که نسبت به ۱۸ میلیون مورد انتظار بالاتر است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.