اپ‌نت: اسکرین شات ساده اما حرفه‌ای با Screenshot

با این‌که در حال حاضر با هر گوشی می‌توانید به راحتی اسکرین‌شات بگیرید اما برخی قابلیت‌های ویژه تنها در گوشی‌های خاصی وجود دارد. اپلیکیشن Screenshot این قابلیت‌های ویرایشی را برای همه گوشی‌ها فراهم می‌کند.

0

این‌که بخواهید از صفحه نمایش گجت اندرویدی‌تان تصاویری تهیه نمایید را با هر دستگاهی می‌توانید انجام دهید اما برای این‌که تحت شرایطی که خودتان تعیین می‌کنید و نیز برای این‌که تغییرات داخواهتان را بر روی این تصاویر اعمال کنید به ابزاری مثل Screenshot نیاز خواهید داشت. این اپ به شما کمک می‌کند تا اسکرین‌شات را در آدرسی که شما مشخص می‌کنید ذخیره نماید و اگر در طول ذخیره‌سازی پشیمان شده و یا با مشکلی مواجه شدید عملیات را کنسل کنید. تمامی این کارها به سادگی و تنها با لمس یک دکمه انجام می‌شوند.

ویژگی دیگر Screenshot که از آن صحبت کردیم این است که شما پس از تهیه تصاویر و ذخیره آن‌ها در آدرس دلخواه، می‌توانید به ویرایش تصاویرتان بپردازید. هرگونه تغییر و اصلاحی که بخواهید را روی عکس انجام دهید حتی می‌توانید به اضافه کردن متن پرداخته و هر نوشته‌ای را با هر شکل و اندازه‌ای به تصاویر اضافه کنید. این امکان را نیز خواهید داشت تا تصاویری را که از قبل اسکرین‌شات شده‌اند ویرایش کنید. در انتها عکس‌های دلخواهتان را که کاملا منحصربفرد شده‌اند با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.