اپ‌نت: لانچر مینیمال و کاربردی Flick Launcher

داشتن لانچری که بیشترین امکان شخصی‌سازی و میانبر‌ها را دارد برای هر کاربری می‌تواند بسیار جذاب باشد. اپلیکیشن Flick Launcher با داشتن امکانات زیاد و هیجان‌انگیز ثابت می‌کند که یکی از بهترین لانچرهایی خواهد بود که تاکنون معرفی شده‌اند.

0

در Flick Launcher آزاد هستید تا صفحه خانگی گوشی‌تان را آن‌طور که دلخواهتان است چیدمان کرده و برای اپ‌هایی که می‌خواهید در دسترستان باشند از انواع راه‌های مختلف دسترسی استفاده نمایید. کافی‌ست تا دستگاهتان از قفل هوشمند اثر انگشت نیز پشتیبانی نماید در این‌صورت می‌توانید بدون نیاز به اپ‌های اضافه و فقط با Flick Launcher از این نوع حفظ امنیت صفحه استفاده کنید و در تمامی برنامه‌ها نیز آن را پیاده نمایید. در صورتی که قابلیت شناسایی اثر انگشت هم نداشتید با استفاده از رمز عبور می‌توانید تمامی این قابلیت‌ها را پیاده کنید.

در صفحه Home تمامی آیکون‌ها را در صورت دلخواه از لحاظ رنگ و اندازه تغییر دهید و در هر گوشه‌ای که می‌خواهید قرار داده تا در نهایت صفحه اصلی دستگاهتان آن‌گونه که دوست دارید باشد. برای ایجاد تنوع بیشتر نیز تم‌های گوناگونی تعبیه شده‌اند و در دسترستان قرار گرفته‌اند. در بین این تغییرات می‌توان از در دسترس قرار گرفتن موتور جستجو به عنوان مهم‌ترین مورد یاد کرد. در نهایت باید بدانید که این اپ بسیار کم‌حجم بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.