آپدیت اندروید 9 وان‌پلاس 6 از راه رسید

در حالی که علاقه مندان به محصولات وان‌پلاس این روزها منتظر از راه رسیدن گوشی وان‌پلاس 6 تی هستند، این شرکت چینی به تازگی آپدیت اندروید 9 برای گوشی وان‌پلاس 6 را منتشر کرده است.

0

اندروید 9 وان‌پلاس 6 همراه با رابط کاربری OxygenOS 9 همراه شده است. وان‌پلاس یکی از معدود شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند است که اغلب ویژگی‌های اندروید 9 پای را توانسته به فتصله یک ماه از زمان عرضه نسخه نهایی این پلتفرم، به رام اختصاصی خود اضافه کند.

اندروید 9 وان‌پلاس 6 شامل تمام قابلیت‌های نسخه جدید پلتفرم موبایلی گوگل ازجمله ژست‌های حرکتی، رابط کاربری جدید و سیستم مدریت مصرف باتری هوشمند است. برخلاف وان‌پلاس، اغلب تولید کنندگان گوشی اندرویدی عملکرد ضعیفی در انتشار آپدیت اندروید 9 از خود نشان داده‌اند. همین امر باعث شده یک ماه پس از زمان انتشار نسخه نهایی، اندروید پای اکنون کمتر از 15 درصد بازار گوشی‌های اندرویدی را قبضه کرده باشد.

احتمالاً شرکت چینی در توسعه اندروید 9 وان‌پلاس 6 از ویژگی Treble استفاده کرده باشد. این قابلیت که برای اولین بار در اندروید 8 معرفی گردید، مشکلات سیستمیک توسعه دهندگان و شرکت‌های سخت افزاری را در پیاده سازی رابط کاربری خود بر روی نسخه‌های جدید پلتفرم اندروید به مراتب کمتر می‌کند.

درنهایت وان‌پلاس خواهان انتشار رابط کاربری OxygenOS 9  برای طیف وسیعی از محصولات خود از وان‌پلاس 5 تی گرفته تا وان‌پلاس 3 است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.