دعوتنامه HMD Global برای ۱۲ مهرماه؛ منتظر گوشی‌های جدید نوکیا باشید

شرکت HMD Global مالک اصلی برند نوکیا دعوتنامه‌ای برای مراسم جدید خود در ۱۲ مهرماه در شهر لندن ارسال کرده است. به این ترتیب می‌توانیم منتظر گوشی‌های جدید اندرویدی برند نوکیا باشیم.

0

شرکت فنلاندی HMD Global که پس از سقوط نوکیا این برند را خریداری کرد حالا توانسته به لطف گوشی‌های اندرویدی خوش‌قیمت و با عملکرد خوب یک‌بار دیگر نوکیا را مطرح کند. این شرکت حالا دعوتنامه‌ای برای ۱۲ مهرماه ارسال کرده که انتظار داریم نسخه جهانی نوکیا 7.1 پلاس در آن رونمایی شود.

دعوتنامه HMD Global

در حال حاضر بسیاری از علاقمندان نوکیا منتظر پرچم‌دار این شرکت نوکیا 9 هستند. با این‌که این شرکت سال گذشته نوکیا 8 سیروکو را معرفی کرد اما این گوشی دربرابر رقبا شانس چندانی نداشت. حالا گفته می‌شود نوکیا 9 قرار است با ۳ تا ۵ دوربین در پشت خود یک‌بار دیگر بزرگان گوشی‌های هوشمند را به چالش بکشد. علاوه بر دوربین ۵تایی انتظار داریم این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت رم نیز مجهز باشد.

اما نوکیا 7.1 پلاس که احتمال رونمایی از آن بسیار بالاتر است پیش از این در چین با نام نوکیا ایکس 7 معرفی می‌شود. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی LCD با یک بریدگی و وضوح 1080p بوده و با اندروید وان عرضه می‌شود. نوکیا برای آن تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ و ۴ یا ۶ گیگابایت رم را انتخاب کرده که برای یک میان‌رده بسیار خوب است.

همچنین انتظار داریم نوکیا 7.1 پلاس با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق با قابلیت فیلم‌برداری 4K و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه شود. سایر مشخصات احتمالی این گوشی باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.