حالا می‌توانید در دایرکت اینستاگرام تصاویر متحرک GIF بفرستید!

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت ارسال تصاویر متحرک GIF در دایرکت را فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید احساسات خود را با تصاویر متحرک بیان کنید.

0

اینستاگرام مدام در حال تغییرات و افزودن قابلیت‌های بیشتر به شبکه اجتماعی خود است. در آخرین این تغییرات حالا می‌توانید درست مانند پیام‌رسان‌هایی مثل واتس‌اپ، تلگرام و مسنجر فیس‌بوک از تصاویر متحرک GIF در دایرکت استفاده کنید.

با وجود این‌که بخش دایرکت اینستاگرام هنوز در سطح یک پیام‌رسان نیست و مشکلات فراوانی دارد اما اینستاگرام حالا یک قابلیت جذاب به آن اضافه کرده است.

چگونه در دایرکت اینستاگرام تصاویر متحرک GIF بفرستیم؟

اگر وارد گفتگوی خود با شخصی در دایرکت شوید متوجه خواهید شد در کنار دکمه‌های قبلی قلب و ارسال تصویر، دکمه GIF نیز اضافه شده است. کافیست این دکمه را فشار داده و سپس کلمه یا عبارتی را تایپ کنید. اینستاگرام به‌صورت خودکار از سرویس Giphy به دنبال تصاویر متحرک مربوط به عبارت می‌گردد و سپس می‌توانید از گزینه‌های پیدا شده یکی را انتخاب کرده و بفرستید.

تصاویر متحرک GIF در دایرکت اینستاگرام

گفتنی است این قابلیت ممکن است هنوز برای تمام کاربران فعال نشده باشد. با این‌حال اگر اینستاگرام شما آپدیت باشد کافیست یکی دو روز برای فعال شدن این قابلیت صبر کنید. ویژگی‌های جدید در اینستاگرام معمولاً از سوی سرور و به مرور برای تمامی کاربران فعال خواهند شد و راهی برای فعال کردن دستی آن‌ها وجود ندارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.