آمازون نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اکو دات، اکو پلاس و اکو شو را معرفی کرد

آمازون شب گذشته در یک مراسم سخت‌افزاری غیرمنتظره نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اکو دات، اکو شو و اکو پلاس خود را معرفی کرد.

0

در حال حاضر در میان اسپیکرهای هوشمند خانگی محصولات اکوی آمازون و در نتیجه دستیار هوشمند الکسا در صدر فروش هستند. آمازون حالا با گذشت یکی دو سال، اسپیکرهای جدید اکو دات، اکو پلاس و اکو شو را معرفی کرده است.

آمازون اکو دات Echo Dot

آمازون اکو دات

اکو دات که نسخه اولیه آن پاییز دو سال پیش عرضه شد کوچک‌ترین و البته ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند آمازون است. اکو دات جدید حالا کمی بزرگ‌تر شده اما برخلاف نسخه کاملاً پلاستیکی قبلی حالا مانند گوگل هوم مینی از پارچه پوشیده شده و صدای ۳۶۰ درجه پخش می‌کند. اکو دات جدید دارای ۷ میکروفون است و کیفیت صدای آن نیز افزایش قابل توجهی داشته است. به گفته آمازون اکو دات جدید ۷۰ درصد صدای بلند‌تری هم تولید می‌کند.

اکو دات ۵۰ دلاری شاید بیشترین ویژگی‌ها و بهترین کیفیت صدا را در میان اسپیکرهای اکو نداشته باشد اما مسلماً به آمازون برای رساندن الکسا به خانه میلیون‌ها کاربر کمک شایانی خواهد کرد. گفتنی است کماکان می‌توانید از طریق درگاه ۳.۵ میلی‌متری اکو دات را به یک اسپیکر قوی‌تر نیز متصل کنید.

این محصول در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید از ۱۹ مهرماه عرضه خواهد شد.


آمازون اکو پلاس Echo Plus

اکو پلاس که کیفیت صدای عالی را با یک هاب خانه هوشمند ترکیب کرده با قیمت ۱۵۰ دلار و در همان تاریخ ۱۹ مهرماه عرضه خواهد شد. این اسپیکر هوشمند ابعاد بسیار بزرگ‌تری داشته و صدای دالبی ۳۶۰ درجه پخش می‌کند.

به گفته آمازون صدای اکو پلاس جدید حالا بیس قوی‌تر و شفافیت بیشتری نسبت به نسل قبل داشته و طراحی آن نیز حالا با انحنای بیشتری همراه است. اکو پلاس جدید همچنین از پارچه پوشیده شده و می‌تواند تمام تجهیزات هوشمند خانه شما از جمله لامپ‌ها، ماشین لباسشویی، سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال و … را کنترل کند.

امسال اکو دات همچنین به یک دماسنج داخلی نیز مجهز شده که می‌توانید دمای هوای محیط را از الکسا بپرسیدو این دماسنج همچنین برای روشن کردن خودکار سیستم سرمایش و گرمایش با توجه به دمای محیط نیز کاربرد دارد.


آمازون اکو شو Echo Show

اکو شو آمازون که بهار سال گذشته با صفحه‌نمایش لمسی معرفی شده بود نیز حالا یک جانشین پیشرفته‌تر دارد. اکو شو جدید با همان قیمت ۲۳۰ دلاری اما با یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۰ اینچی با وضوح HD به بازار عرضه خواهد شد.

اکو شو جدید حالا طراحی متفاوتی داشته و اسپیکرهای آن در پشت قرار گرفته است. با این‌حال آمازون وعده صدای باکیفیت و بلند و با فناوری دالبی را داده است. راستش را بخواهید طراحی اکو شو جدید ما را به یاد نمایشگرهای هوشمند گوگل خصوصاً محصولات لنوو می‌اندازد.

آمازون با همکاری مایکروسافت تماس تصویری اسکایپ را به اکو شو جدید آورده و همچنین علاوه بر مرورگر سیلک آمازون امکان استفاده از مرورگر فایرفاکس و در نتیجه تماشای ویدئوهای یوتیوب را نیز خواهید داشت.

اکو شو به دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز بوده و مانند اکو پلاس می‌تواند تجهیزات هوشمند خانه شما را کنترل کنید. آمازون از دو اسپیکر ۲ اینچی با رادیاتور بیس مستقل با توان هر کدام ۱۰ وات در اکو شو استفاده کرده تا تماشای ویدئوهای یوتیوب یا سریال‌های مورد علاقه‌تان تجربه بهتری باشد.

منبع Amazon theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.