گوپرو دوربین ورزشی هیرو 7 را در سه نسخه وایت، سیلور و بلک معرفی کرد

گوپرو محبوب‌ترین تولیدکننده دوربین‌های ورزشی، امروز از مدل جدید هیرو 7 در سه نسخه وایت، سیلور و بلک با قابلیت‌هایی منحصربه‌فرد پرده برداشت.

0

با این‌که شرکت‌های دیگر سعی کردند رقبایی برای دوربین‌های گوپرو بسازند اما همگی شکست خورده و می‌توان گفت سری هیرو در این زمینه با اختلاف پیشتاز است. دوربین‌های جدید گوپرو هیرو 7 ساعاتی پیش در سه نسخه وایت، سیلور و بلک با قابلیت‌های جدیدی از راه رسیده‌اند. این دوربین‌های به ترتیب قیمتی معادل ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ دلار خواهند داشت. این دوربین‌ها می‌توانند فیلم‌برداری تایم‌لپس انجام داده و قابلیت استریم آنلاین زنده نیز دارند.

طراحی و ساخت

ابعاد دوربین‌های گوپرو هیرو 7 تقریباً نسبت به نسل پیش بدون تغییر باقی مانده است. به این ترتیب می‌توانید از همان لوازم جانبی پیشین روی آن‌ها استفاده کنید. هر سه مدل ضدآب بوده و صفحه‌نمایش لمسی دارند، قابلیت فرمان صوتی داشته و همچنین می‌توانند از طریق وای‌فای محتوا را در سرورهای ابری گوپرو ذخیره کنند.

لرزش‌گیر جدید

با وجود ثابت ماندن خود ماژول دوربین، گوپرو روی پردازنده GP1 خود کار کرده و با افزایش میزان حافظه رم قابلیت‌های بیشتری به نسل هفتم هیرو بلک آورده است. به‌طور مثال لرزش‌گیر ویدئوها پیشرفت چشمگیری داشته و حالا Hypersmooth نامیده می‌شود. دوربین حالا می‌تواند حرکات را پیش‌بینی کرده و به این ترتیب ویدئویی روان تحویل شما بدهد.

استریم زنده و تایم‌لپس

علاوه بر این هیرو 7 بلک می‌تواند به‌صورت زنده به فیس‌بوک، توییچ، یوتیوب یا vimeo استریم کند. دوربین از اتصال اینترنت گوشی شما برای این‌کار استفاده خواهد کرد. همچنین قابلیت تایم‌لپس جدید TimeWarp امکان ثبت ویدئوهای زمان‌گریز را فراهم کرده و ویژگی SuperPhoto با ترکیب چند تصویر از فناوری HDR برای بهبود عکس‌ها استفاده می‌کند.

بلک، سیلور و وایت

گوپرو هیرو 7 سیلور

گوپرو هیرو 7 بلک که پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شود حالا می‌تواند به لطف پردازنده اختصاصی GoPro فیلم‌برداری با وضوح 4K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه انجام دهد. قابلیت فیلم‌برداری 2.7K با نرخ 120fps و 1080p با نرخ 240fps‌ نیز برای خلق صحنه‌های آهسته ایده‌آل است. این دوربین ورزشی می‌تواند تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی JPEG و یا RAW نیز ذخیره کند. قابلیت‌های GPS، وای‌فای، تشخیص صحنه، تشخیص چهره و حذف صدای نویز باد نیز از دیگر ویژگی‌های GoPro Hero 7 Black هستند.

گزینه‌های ارزان‌تر وایت و سیلور از تراشه GP1 استفاده نمی‌کنند اما کماکان گزینه‌های خوبی در رده قیمتی خود هستند. هیرو 7 سیلور شباهت زیادی به هیرو 6 بلک سال گذشته دارد. این دوربین می‌تواند با وضوح 4K و نرخ 30fps‌ فیلم‌برداری کرده و تصاویر ۱۰ مگاپیکسلی بگیرد. قابلیت اسلوموشن این دوربین‌ها البته به نرخ 60fps محدود شده و هیرو 7 وایت هم می‌تواند نهایتاً تا وضوح 1440p فیلم‌برداری کند.

گوپرو هیرو 7 وایت

هر سه دوربین قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری عمودی را نیز دارند تا به این ترتیب در استوری‌ها و IGTV اینستاگرام از آن‌ها استفاده کنید. حتی قابلیتی به نام short clip‌ برای ایجاد محدودیت ۱۵ یا ۳۰ ثانیه‌ای اینستاگرام وجود دارد.

زمان عرضه و قیمت گوپرو هیرو 7

گوپرو دوربین‌های هیرو 7 بلک، سیلور و وایت را از هفته آینده ۵ مهرماه روانه بازار خواهد کرد. همان‌طور که گفتیم قیمت هیرو 7 بلک، سیلور و وایت به ترتیب ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ دلار خواهد بود.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.