آپدیت گلکسی نوت 9 از فعال شدن ناخواسته بیکسبی جلوگیری می‌کند

یکی از معایب گلکسی نوت 9 دکمه سخت‌افزاری بیکسبی است که ممکن است به شکل اتفاقی و ناخواسته آن را فشار داده و فعال کنید. سامسونگ سرانجام برای این مشکل یک چاره اندیشیده است.

0

با وجود سرعت، دقت و هوش مصنوعی ضعیف‌تر بیکسبی نسبت به دستیار گوگل یا سیری، سامسونگ کماکان قصد دارد این قابلیت را به کاربران تحمیل کند. برخلاف گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ امکان نه‌تنها نمی‌توانید دکمه بیکسبی را به قابلیت دیگری اختصاص دهید بلکه حتی امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود ندارد. با این‌حال سامسونگ حالا آپدیت جدیدی منتشر کرده تا حداقل فعال شدن ناخواسته بیکسبی کمتر اتفاق بیفتد.

پیش از این با یک‌بار فشردن این دکمه بیکسبی احضار می‌شد اما حالا و پس از نصب این آپدیت می‌توانید کاری کنید که با دوبار فشردن دکمه بیکسبی فعال شود. راستش را بخواهید سماجت سامسونگ در این زمینه را متوجه نمی‌شوید و نمی‌دانیم چرا امکان غیرفعال کردن دکمه را به کاربر نمی‌دهد!

با این‌حال سرانجام می‌توانید از شر فراخوانی ناخواسته بیکسبی خلاص شوید. پس از نصب آپدیت باید از منوی بیکسبی وارد بخش Bixby Key شده و Press twice to open Bixby را انتخاب کنید. با این وجود اگر بیش از این‌ها از بیکسبی متنفرید می‌توانید با روت کردن به کلی از شر آن خلاص شوید.

آپدیت دکمه بیکسبی

همان‌طور که می‌دانید بیکسبی زبان فارسی را متوجه نمی‌شود و کارهای خیلی کمی وجود دارد که بیکسبی آن‌ها را بهتر از دستیار گوگل انجام دهد. به اعتقاد ما سامسونگ بهتر است دست از توسعه بیکسبی برداشته و سرمایه آن را روی بخش‌های مهم‌تری مثل دوربین صرف کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.