ایرفون بی‌سیم آینده هواوی با قرار گرفتن روی بدنه میت 20 شارژ می‌شود!

هواوی قصد دارد در کنار گوشی‌های میت 20 یک ایرفون بی‌سیم جدید را برای رقابت با AirPod اپل معرفی کند. این ایرفون ظاهراً با قرار گرفتن روی پشت بدنه میت 20 شارژ می‌شود!

0

با وجود این‌که بسیاری انتظارش را نداشتند ایرفون‌های AirPods اپل با استقبال چشمگیری مواجه شدند. به همین دلیل بسیاری سعی کردند تا یک رقیب برای آن معرفی کنند. حالا هواوی قصد دارد با معرفی FreeBuds 2 Pro یک رقیب واقعاً‌ متفاوت معرفی کند. این ایرفون بی‌سیم می‌تواند بدون سیم و از طریق خود گوشی میت 20 شارژ شود!

ایرفون بی‌سیم هواوی

کیس ایرفون‌های AirPod‌ اپل قابلیت چند بار شارژ کردن ایرفون‌ها را دارد اما پس از آن باید با کابل لایتنینگ و شارژر گوشی خود کیس را شارژ کنید. با وجود این‌که FreeBuds 2 Pro هواوی هم این قابلیت را خواهد داشت به گفته WinFuture کیس این ایرفون بی‌سیم را کافیست روی شارژر بی‌سیم یا پشت گوشی میت 20 قرار دهید تا شارژ شود! اگر این شایعه درست باشد ظاهراً میت 20 نه‌تنها به شارژ بی‌سیم مجهز است بلکه می‌تواند انرژی باتری را برعکس به سایر لوازم جانبی نیز منتقل کند.

از نظر ظاهری FreeBuds 2 Pro‌ شباهت فراوانی به ایرپاد اپل دارد با این تفاوت که با یک نوار قرمز رنگ متمایز می‌شود.  برخلاف نسل اول این ایرفون که با پی 20 پرو معرفی شد حالا کیس آن نیز مشابه ایرپاد طراحی شده است.

انتظار داریم FreeBuds 2 Pro به همراه میت 20 و میت 20 پرو در ۲۴ مهرماه و با قیمت حدودی بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ یورو معرفی شود.

منبع phonearena 1 phonearena 2
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.