سامسونگ گلکسی A7 2018 را با دوربین سه‌گانه معرفی کرد

پس از مدت‌ها درز شایعات متخلف در رابطه با ویژگی‌های گوشی گلکسی A7 2018، شرکت سامسونگ سرانجام از این محصول با دو ویژگی شاخص دوربین سه‌گانه و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در کنار دستگاه رونمایی کرد.

0

مدیرعامل سامسونگ موبایل پیش از این وعده داده بود که اولین گوشی میان رده مجهز به دوربین سه‌گانه شرکت متبوعش به زودی معرفی خواهد شد. اکنون شاهد عملی شدن این وعده کمتر از یک ماه از زمان عرضه گلکسی نوت 9 هستیم.

گلکسی A7 2018

همان‌طور که انتظار داریم، نقطه قوت گلکسی A7 2018 بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه است. البته بهتر است فریب این ویژگی جذاب را نخورید چراکه گوشی مذکور هنوز یک میان رده محسوب می‌شود و این تست‌های عملی است که قادر به تعیین میزان کیفیت دوربین‌های A7 خواهد بود.

بر این اساس اولین دوربین از سه‌گانه با چینش عمودی شکل تعبیه شده در قاب پشتی گلکسی A7 2018، یک دوربین 8 مگاپیکسلی واید با زاویه پوشش 120 درجه و f/2.4 است. سامسونگ معتقد است که زاویه دید این دوربین با چشم انسان برابری می‌کند!

گلکسی A7 2018

دوربین اصلی یک سنسور 24 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 هست و سنسور سنجش عمق هم از نوع 5 مگاپیکسلی با f/2.2 انتخاب شده است؛ تلفیق این دو سنسور امکان ثبت تصاویری با افکت بوکه را به ارمغان می‌آورد. البته خبری از دوربین تله فوتو یا قابلیت تغییر لحظه‌ای دیافراگم نیست و دوربین سلفی هم به سنسوری 24 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

سامسونگ قابلیت Scene Optimizer گلکسی نوت 9 را به این گوشی نیز آورده تا دوربین به‌صورت خودکار و بسته به سوژه کنتراست و رنگ عکس‌ها را تنظیم کند.

وجه تمایز دیگر گلکسی A7 2018 با سایر محصولات این سری، تعبیه سنسور اثر انگشت در کنار بدنه آن است. مشابه این تغییر را در گوشی‌های قدیمی اکسپریا سونی نیز مشاهده کردیم. طرحی که هیچ‌گاه مورد توجه قرار نگرفت و حتی هیچ مدلی با این ویژگی در ایالات متحده نیز عرضه نشد؛ سرنوشتی که برای گوشی جدید سامسونگ هم رخ خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ می‌توان به نمایشگری 6 اینچی Super AMOLED کم‌حاشیه با وضوح تصویر 2220 در 1080 پیکسل، تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم که به ترتیب در مدل 64 و 128 گیگابایتی قابل دسترس خواهند بود اشاره کرد. این گوشی همچنین به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع مجهز شده است.

گلکسی A7 2018 سامسونگ از اوایل پاییز در بازار کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه خواهد شد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.