ظرفیت باتری آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR مشخص شد

هرچند شرکت اپل از دیرباز علاقه‌ای به انتشار اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت و نوع باطری گوشی‌های هوشمند خود نداشته است، با این حال اکنون به واسطه برخی منابع چینی ظرفیت باتری آیفون‌های 2018 مشخص شده است.

یکی از اولین مراحل ورود یک گوشی جدید به بازار چین، ثبت تمام مشخصات سخت افزاری آن در سازمان نظارت بر وسایل الکترونیکی این کشور هست. گوشی‌های جدید شرکت اپل نیز این قاعده مستثنی نیستند و به واسطه همین ثبت مشخصات اکنون اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری آیفون XS ، آیفون XS مکس و آیفون XR به بیرون درز کرده است.

بر این اساس آیفون XS Max به یک باطری با 3,174 میلی‌آمپر مجهز شده است که ظرفیت آن یک سر و گردن بالاتر از باطری گوشی‌های آیفون تا به امروز است. در سوی دیگر شرکت سازنده مدعی است که عمر شارژ باتری 2,942 میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته در آیفون XR نسبت به دو مدل دیگر بیشتر هست و حتی عمر شارژ آن 1.5 ساعت بیشتر از آیفون 8 پلاس خواهد بود.

درنهایت می‌دانیم که ظرفیت باتری آیفون XS تنها 2,658 بوده که حدود 100 میلی‌آمپر ساعت کمتر از نمونه به کار رفته در آیفون 10 است. هرچند ظرفیت باتری گوشی‌های جدید اپل نسبت به پرچم‌داران اندرویدی، لااقل بر روی کاغذ چنگی به دل نمی‌زند، با این حال توجه داشته باشید که عمر طول باتری یک گوشی به پارامترهای مختلفی ازجمله بهینه‌سازی نرم‌افزاری، هماهنگی سخت‌افزاری، وضوح تصویر، روشنایی نمایشگر و… بستگی دارد؛ از این رو تنها می‌توان از روی تست‌های عملی در رابطه با گوشی‌های جدید اپل قضاوت کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.