شیائومی گوشی‌های می 8 پرو و می 8 لایت را معرفی کرد

گوشی‌های خوش‌ساخت شرکت شیائومی همیشه یکی از سردمداران کیفیت در بین گوشی‌های چینی بوده است. شرکت چینی خوش‌آوازه به تازگی مدل‌های جدیدی از سری می 8 معرفی کرده است. با فارنت همراه باشید…

0

خانواده گوشی شیائومی می 8 در حال گسترش است و امروز مدل‌های می 8 پرو و می 8 لایت برای افزوده شدن به این خانواده معرفی شدند. مدل لایت قبلا طی شایعه‌های مختلف با نام می 8 ایکس شناخته می‌شد.

مدل قوی‌تر تحت عنوان می 8 پرو رونمایی شده و به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد این مدل را در بازار جهانی جایگزین می 8 اکسپلورر ادیشن کند. این مدل دارای حسگر اثر انگشت حساس به فشار خواهد بود اما ویژگی تشخیص چهره سه‌بعدی با فروسرخ تعویض شده است و البته دو رنگ‌بندی جدید هم شامل رنگ‌های آبی و طلایی در این مدل معرفی خواهند شد.

گوشی شیائومی می 8 پرو بر خلاف می 8 اکسپلورر در دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اگر در جزئیات گوشی بیشتر جلو برویم، به صفحه‌نمایش 6.21 اینچی OLED آن می‌رسیم که رزولوشن 1080×2248 را ارائه می‌کند. در هسته می 8 پرو پردازنده اسنپ‌دراگون 845 خوابیده است و دوربین اصلی آن را دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند در حالیکه دوربین جلویی آن یک مورد 20 مگاپیکسلی است تا از بابت سلفی‌های خود خیالتان تا حدودی راحت باشد.

از طرفی دیگر گوشی شیائومی می 8 لایت از یک صفحه ال‌سی‌دی 6.26 اینچی بهره می‌برد و پردازنده اسنپ‌دراگون آن به وسیله یک باتری 3350 میلی‌آمپری تامین می‌شود. دوربین اصلی شامل دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی است اما دوربین سلفی آن یک مورد 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

برخلاف می 8 پرو، گوشی می 8 لایت دارای یک حسگر اثر انگشت معمولی در قسمت پشتی است. می 8 لایت در دو رنگ جذاب و گرادینت آبی‌بنفش و زردنارنجی عرضه خواهد شد.

هر دو گوشی جدید شیائومی از امروز پیش‌فروش شده‌اند. مدل می 8 پرو با کانفیگ 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 400 یورویی خورده است و نسخه دارای حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 450 یورو از دو روز آینده در دسترس قرار خواهند گرفت.

البته می 8 لایت در مدل پایه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 175 یورو خواهد داشت و نسخه قوی‌تر آن با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 210 یورویی دارد. همچنین یک نسخه قدرتمندتر هم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که می‌توانید با 250 یورو صاحب آن شوید. می 8 لایت از حدود 7 روز دیگر روانه بازر می‌شود. نظر شما در مورد این دو گوشی جدید شیائومی چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.