شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Verge را با صفحه‌نمایش رنگی OLED معرفی کرد

Huami یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی هست که اغلب گجت‌های پوشیدنی ارزان قیمت تولید می‌کند. این شرکت به تازگی از ساعت هوشمندی تحت عنوان Amazfit Verge رونمایی کرده که دارای ویژگی‌های قابل قبولی است.

0

ساعت هوشمند Amazfit Verge با ضخامت بدنه 12.6 میلی‌متری و وزن 46 گرمی از نمایشگری دایره‌ای شکل 1.3 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پیکسل بهره برده که توسط گوریلا گلس 3 از آن محافظت می‌شود.

ساعت هوشمند Amazfit Verge

این ساعت هوشمند هرچند از گواهینامه عایقی IP68 پشتیبانی می‌کند، با این حال شرکت سازنده توصیه کرده که از آن در هنگام شنا استفاده نکنید.

ساعت هوشمند Amazfit Verge از پردازنده دو هسته‌ای، 512 مگابیت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده و از یک پلتفرم اختصاصی قدرت گرفته است. ناگفته نماند که از این میزان حافظه ذخیره سازی تنها 1.9 گیگابایت در اختیار کاربر قرار گرفته است.

ساعت هوشمند Amazfit Verge

این محصول از هر دو سیستم ناوبری GPS و GLONASS پشتیبانی کرده و به لطف تراشه NFC، قابلیت پرداخت نزدیک AliPay را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Amazfit Verge می‌توان به سازگاری با پلتفرم خانه هوشمند Mijia، یک باتری با عمر شارژ 5 روزه، سیستم نظارت بر عملکرد کلی بدن، میکروفن و بلندگو داخلی که امکان پاسخ به تماس‌ها را امکان‌پذیر می‌کند و پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao اشاره کرد.

ساعت هوشمند Amazfit Verge

طبق اعلام شرکت سازنده، این ساعت هوشمند قرار است در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید با برچسب قیمتی 115 دلاری از طریق فروشگاه‌های آنلاین Tmall و JD.com عرضه گردد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.