وان‌پلاس قصد ساخت یک تلویزیون هوشمند را دارد

در گذشته نمونه‌های بسیاری وجود دارد از شرکت‌هایی که با ورود به عرصه ساخت محصولات متفاوت به موفقیت فراوانی دست پیدا کرده‌اند. حالا وان‌پلاس رسماً اعلام کرده به دنبال ساخت یک تلویزیون هوشمند است.

0

شرکت وان‌پلاس که به خاطر گوشی‌های بسیار باکیفیت همراه با قیمت مناسب خود به شهرت بسیاری دست پیدا کرد، اعلام کرده که در حال ساخت یک تلویزیون هوشمند است. گروهی که روی این محصول جدید کار می‌کنند، متفاوت از بخش تولید گوشی شرکت هستند اما در جهت موازی با آن‌ها فعالیت خواهند کرد و هنوز هم زیر نظر پیت لاو، مدیر عامل وان‌پلاس، خواهند بود.

در یک اعلام رسمی پیرامون این قضیه، لاو تلویزیون‌ها را با عبارت معمولی و فاقد جذابیت توصیف کرد و با وجود اینکه هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد برنامه‌های شرکت ارائه نکرد، وی در مورد تعدادی از فعالیت‌هایی که هنوز هم با مشکل می‌توان روی تلویزیون انجام داد به بحث پرداخت. فعالیت‌هایی مانند پخش تصاویر داخل گوشی روی تلویزیون نمونه‌ای بارز است. او همچنین با ذکر تکنولوژی هوش مصنوعی چیزی که این روزها ورد زبان همه شرکت‌ها شده است، اشاره داشت که تلویزیون وان‌پلاس یک دستگاه کاملا تعاملی و با کاربری ساده است که از شیوه استفاده شما موارد فراوانی را می‌آموزد.

نام وان‌پلاس اکثرا روی گوشی‌های هوشمند دیده شده است اما این شرکت در طول سالیان متمادی دست به ساخت محصولات مکمل بسیاری زده است؛ از هدفون‌های بی‌سیم بسیار باکیفیت وان‌پلاس Bullets گرفته تا کوله‌پشتی‌های با طراحی فوق‌العاده و دیگر لوازم پوشیدنی که همگی تاریخ شرکت را درخشان‌تر از دوره قبل خود کرده‌اند. خود لاو دارای پیش‌زمینه در تولید محصولات سینمای خانگی است و قبل از ورود به بازار تولید گوشی‌های هوشمند، در بخش محصولات پخش‌کننده بلوری شرکت اوپو الکترونیک فعالیت داشته است.

چه دلایلی برای هیجان‌زده شدن در مورد تولید تلویزیون وان‌پلاس داریم؟ اگر این بخش هم مانند قسمت تولید گوشی‌های هوشمند شرکت مدیریت شود، می‌توانیم انتظار محصولاتی با ویژگی‌های کاربردی بدون حضور قابلیت‌های غیرضروری را داشته باشیم که مطمئنا با قیمت مناسبی روانه بازار خواهد شد.

برای افرادی که با گوشی‌های شرکت آشنا نیستند، گوشی وان‌پلاس 6 تنها با قیمت 530 دلار توانسته پرچمدارانی از شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی را به چالش بکشد که قیمتی بسیار بیشتر از آن داشته‌اند. با وجود این تفاوت قیمتی، وان‌پلاس 6 دقیقا ظاهر و حس خاص یک گوشی گران‌قیمت 900 دلاری را به خریداران منتقل می‌کند.

شایان ذکر است که وان‌پلاس از سیستم‌عامل اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کند اما آن را با یک رابط کاربری جذاب، شفاف و ساده تحت عنوان OxygenOS بهینه‌سازی نموده است. گوشی‌های وان‌پلاس به صورت پیوسته بروزرسانی می‌شوند و معمولا هر شش ماه یک بار نسخه جدیدی انتشار می‌یابد که منجر به ارائه جدیدترین تکنولوژی در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد شد. بخش طراحی، موردی است که وان‌پلاس از 2014 که شروع به ساخت گوشی کرده پیشرفت چشمگیری در آن داشته است. اگر نگاهی به بیرون از دستاوردهای شرکت داشته باشیم، شاهد طیف عظیمی از طرفدارانی هستیم که بسیار خوشحال خواهند شد محصولی دیگر از شرکت محبوب خود را داخل محل زندگی‌شان داشته باشند.

وان‌پلاس همچنان با قوت در مسیر پیشرفت خود در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قدم برمی‌دارد و اگر بتواند تمامی تجربیاتی که طی سال‌ها گذشته به دست آورده است را به بخش ساخت تلویزیون‌های هوشمند انتقال دهد، مطمئنا شاهد ادامه پیشرفت شرکت در صنعت تولید تلویزیون هم خواهیم بود.در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد اینکه چه زمانی شاهد انتشار یک تلویزیون با برند وان‌پلاس خواهیم در دست نیست.

گوشی وان‌پلاس 6T نیز طی یک ماه آینده روانه بازار خواهد شد. نظر شما در مورد سیاست جدید شرکت چیست؟

منبع Digitaltrends
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.