گلکسی نوت 9 سامسونگ هم آتش گرفت؛ آیا تراژدی جدید در راهست؟

سامسونگ بیشتر از آنکه نگران از دست دادن سهم تولید پنل‌های آیفون 2018 با احتمال ورود ال‌جی به این قرارداد باشد، امروز با دغدغه انفجار یک گلکسی نوت 9 روبه‌رو شده است که می‌تواند تجربه تلخ توقف تولید گلکسی نوت 7 را زنده کند.

1

مدت زمان زیادی از عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی نوت 9 به بازار نمی‌گذرد، با این حال به تازگی یکی از خریداران این محصول مدعی شده که با مشکل آتش گرفتن خودکار گوشی مواجه شده است!

صاحب گلکسی نوت 9 مذکور فردی به نام Diane Chung هست که از پرچم‌دار جدید سامسونگ به عنوان یک دستگاه غیرقابل اعتماد و آسیب‌پذیر یاد کرده است. خانم چانگ یک مشاور املاک هست، مدعی شده در آسانسور و زمانی که تنها بوده متوجه صوت کشیدن گوشی و سپس بر خواستن دود غلیظی از آن شده است. کمی بعد گوشی شروع به آتش گرفتن کرده و موجب سوختن وسایل کیف دستی Diane Chung هم شده است.

آن‌گونه که وی این داستان دراماتیک را توصیف کرده، درنهایت یک فرد خوب پس از توقف آسانسور گلکسی نوت 9 شعله‌ور شده را درون یک سطل آب قرار داده است. هرچند سامسونگ پیش از این نیز با مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 روبه‌رو شده است، با این حال هیچ سند و حتی عکسی دال بر صحت ادعای Diane Chung وجود ندارد. در سوی دیگر او هنوز از هیچ مرجع قانونی علیه سامسونگ اقدام نکرده و داستان یاد شده نیز صرفا در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

البته نباید از یاد برد که چشم پوشی بر روی چنین مشکلاتی می‌تواند موجب تکرار تجربه توقف خط تولید نوت 7، کمتر از 4 ماه از عرضه به بازار گردد. به هر حال سامسونگ در واکنش به این ادعا اعلام کرده که موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد. این شرکت پس از فاجعه گلکسی نوت 7 ظرفیت باتری نسخه بعدی یعنی نوت 8 را محتاطانه کاهش داد اما گلکسی نوت 9 حالا به یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی طرازی می‌گوید

    از سامسونگ بیشتر از این انتظار نمیره —-فقط سونی-