لپ‌تاپ سرفیس 2 مایکروسافت در رنگ مشکی عرضه خواهد شد

هرچند تمام محصولات سری سرفیس مایکروسافت بعد از Surface RT با پوشش منیزیمی نقره ای، قرمز و آبی لاجوردی رنگ راهی بازار شده اند، با این حال برخی منابع نزدیک به ردموندی ها گزارش داده اند که این شرکت احتمالا در آینده ای نزدیک لپ تاپ جدیدی با بدنه ای مشکی رنگ معرفی خواهد کرد.

0

هفته گذشته شاهد ارسال هفته دعوت‌نامه مراسم رونمایی از محصولات جدید سرفیس در تاریخ ۱۰ مهرماه در نیویورک بودیم. پیرامون همین موضوع نیز سایت آلمانی Windows United، به تازگی مدعی شده است که نسل جدید سرفیس با دو رنگ مشکی و سفید معرفی خواهند شد. در ادامه همین داستان نیز امروز مجله Thurrott فاش کرده که این محصولات شامل لپ‌تاپ سرفیس 2 و نسخه به‌روز شده سرفیس پرو هست.

بر اساس تصویر منتشر شده از لپ‌تاپ سرفیس 2، در طراحی این محصول تغییرات عمده‌ای در مقایسه با نسل اول دیده نمی‌شود، با این حال اضافه شدن رنگ مشکی جلوه‌ای خاص به این پل تاپ بالا رده بخشیده است. علاوه بر بدنه منیزیمی، همچنان شاهد استفاده از پارچه آلکانتارا به عنوان جنس کیبورد هستیم.

فارغ از اضافه شدن رنگ‌بندی جدید، لپ‌تاپ سرفیس 2 و نسخه به‌روز شده سرفیس پرو احتمالاً به جدیدترین تراشه نسل هشتمی اینتل و درگاه یواس‌بی-سی و ترک‎پد بزرگ‌تر تجهیز خواهند شد. درنهایت با توجه به گذشت بیش از 2 سال از زمان معرفی سرفیس استودیو، معرفی نسل جدید این کامپیوتر یکپارچه نیز دور از ذهن نخواهد بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.