گلکسی A9 پرو اولین گوشی سامسونگ با اسنپ‌دراگون 710 خواهد بود

هرچند مدت زمان زیادی از معرفی تراشه میان رده اسنپ‌دراگون 710 نمی‌گذرد، با این حال برخی منابع نزدیک به سامسونگ گزارش داده‌اند که این شرکت کره‌ای در آینده‌ای نه چندان دور گوشی هوشمند با قدرت گرفتن از این پردازنده راهی بازار خواهد کرد.

0

شرکت سامسونگ مراسمی را برای معرفی کردن از گوشی گلکسی A9 پرو در تاریخ ۱۹ مهرماه برنامه‌ریزی کرده است. گلکسی A9 پرو را می‌توان یک نقطه عطف در سری گلکسی A و حتی تمام گوشی‌های ساخت شرکت کره‌ای دانست، چراکه شنیده می‌شود این محصول در قاب پشتی میزبان دوربین چهارگانه خواهد بود.

پیش از این شاهد عرضه پی 20 پرو هواوی با دوربین سه‌گانه بوده‌ایم، از این رو ارائه گوشی جدیدی از سوی سامسونگ با چهار دوربین می‌تواند استاندارد جدیدی را در میان گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. البته دوربین چهارگانه تنها قابلیت ویژه گلکسی A9 پرو نیست، چراکه امروز اطلاعاتی از تجهیز این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون 710 هم منتشر شده است.

هرچند هنوز هیچ منبع رسمی تصاویر رندر شده منتسب به گوشی جدید سامسونگ را تایید نکرده است، با این حال به نظر می‌رسد A9 Pro به لطف نمایشگر Infinity با ظاهری شبیه به دیگر گوشی‌های مدرن سامسونگ و به خصوص Galaxy A9 Star راهی بازار خواهد شد. از آنجا که احتمالا تعبیه سنسور اثر انگشت در نمایشگر این محصول منتفی هست، احتمالا در قاب پشتی شاهد چینش مستطیلی شکل دوربین‌های چهارگانه خواهیم بود که در زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.