مدیرعامل سامسونگ: گلکسی اس 10 تغییرات طراحی چشمگیری خواهد داشت

مدت زیادی است که در گوشی‌های سامسونگ شاهد یک طرح کلی هستیم و در مدل‌های جدیدتر تنها با تغییراتی جزئی روبه‌رو می‌شویم.‌ اما ظاهراً این رویه قرار است با گلکسی اس 10 تغییر کند. با فارنت همراه باشید…

0

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات فراوان که اکنون مدت زیادی است تایید می‌کنند گوشی گلکسی اس 10 تغییرات بزرگ زیادی را در زبان طراحی گوشی‌های سامسونگ ایجاد خواهد کرد، مدیر عامل بخش موبایل شرکت سامسونگ اعلام کرد که این شایعات واقعیت دارند و طرفداران باید منتظر تغییرات ویژه‌ای در طراحی پرچمدار جدید خانواده اس باشند.

رئیس شرکت کره‌ای در گفتگویی با یک رسانه چینی عنوان کرد که طراحی گوشی جدید سری گلکسی اس تغییرات بسیاری را به خود خواهد دید. این سخنان در قیاس با طراحی گوشی‌های گلکسی اس 9 و نوت 9 سامسونگ زده شده و نسبت به طراحی جدیدترین مدل‌های عرضه شده سنجیده شده است. متاسفانه مدیر شرکت نتوانست در مورد جزئیات اینکه چه مواردی نسبت به نسل گذشته دستخوش تغییر خواهد شد چیزی بگوید.

هنگام اشاره به بخشی دیگر از تفاوت طراحی این گوشی، مدیر عامل سامسونگ اظهار داشت که وقتی صحبت از رنگ‌بندی می‌شود باید اعتراف کرد که رنگ‌های در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 10 فوق‌العاده جذاب است. این قضیه سبب می‌شود تا شایعه‌های اخیر مبنی بر وجود یک رنگ به خصوص که توانایی رقابت با رنگ گرادینت هواوی را داشته باشد قوت بگیرد. علاوه بر آن، این موضوع با جزئیات جدیدی که خبر از تصمیم سامسونگ جهت عرضه پرچمدار جدیدش در نه رنگ مختلف می‌دهد همخوانی دارد. یکی از رنگ‌ها سبز زمردی مورد علاقه طرفداران است که آخرین بار در سال 2015 و روی گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج دیده شد.

در مورد اینکه می‌توانیم چه ویژگی‌هایی را از گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ انتظار داشته باشیم، خبر رسیده است که بزرگ‌ترین مدل در بین این خانواده جدید، همراه با ترکیب دوربین پنج‌گانه روانه بازار خواهد شد؛ سه مورد در پشت و دو مورد در جلو گوشی. انتظار می‌رود که دو عدد از دوربین‌ها روی یک سنسور سوار شوند و تنها شاهد دو عدد دوربین در بخش پشتی باشیم. هر چند که در داخل گوشی هر سه این دوربین‌ها انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک پردازنده اکسینوس 9820 تامین می‌کنند.

در حال حاضر بر اساس انتظارات، خانواده سه عضوی گلکسی اس 10 در رویداد MWC 2019 که اوایل سال میلادی بعد برگزار می‌شود برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. اگر این ادعا صحیح باشد، پس باید منتظر شروع فروش این گوشی‌ها در اواخر زمستان پیش‌رو باشیم. در زمینه قیمت‌گذاری، گوشی‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس رقیب مستقیم گوشی‌های آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس به حساب می‌آیند. فارغ از این دو، مدل ارزان‌تر گلکسی اس 10 می‌تواند رقابت جذابی با گوشی آیفون 10 آر اپل داشته باشد. نظر شما در مورد طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.