اپ‌نت: اطلس آناتومی بدن انسان Human Anatomy Atlas

اطلس‌ها همواره منابع ارزشمند و قابل اعتمادی برای دسترسی به اطلاعات موردنظر هستند. اپلیکیشن Human Anatomy Atlas یک اطلس آناتومی بدن انسان است که اطلاعات کاربردی برای علاقمندان و محققان این زمینه به همراه دارد. این اپ توسط Visible Body برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است.

0

اپلیکیشن‌هایی که در زمینه پزشکی به خصوص آناتومی بدن انسان ارائه شده‌اند بسیار محدود بوده در نتیجه داشتن اپ اینچنینی می‌تواند بسیار مفید باشد. دانشجویان و محققان این رشته می‌توانند به عنوان یک منبع مفید و پرکاربرد از این اپلیکیشن استفاده نمایند. این اپ از 7 زبان زنده دنیا پشتیبانی نموده و تمامی لغات و اصطلاحات تخصصی را به زبان انگلیسی و به صورت واضح بیان می‌کند. آناتومی بدن انسان به دو حالت مرد و زن تقسیم‌بندی شده و به راحتی می‌توانید بر روی هرکدام به صورت مستقل مطالعه نمایید. Human Anatomy Atlas یکی از این اپلیکیشن‌های مفید است.

انواع بخش‌ها و قسمت‌های بدن انسان حتی کوچکترین و جزئی‌ترین آن در Human Anatomy Atlas به صورت کامل مورد بررسی قرار داده شده و می‌توانید تمام اجزای آن را مشاهده نمایید. حتی با استفاده از انیمیشن‌های فیزیولوژیکی نحوه حرکت و آسیب‌های احتمالی در هر بخش را مشاهده کنید. برای یافتن قسمت موردنظرتان به راحتی در قسمت جستجو نام مورد را وارد نمایید تا وارد بخش مربوطه شده و اطلاعاتش را به نمایش بگذارد. تمامی این مراحل را به صورت سه بعدی در اپ Human Anatomy Atlas ببینید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.