سامسونگ سه هدفون جدید و بی‌سیم از برند AKG معرفی کرد

سامسونگ که مالک شرکت AKG محسوب می‌شود به‌تازگی سه مدل هدفون جدید بی‌سیم شامل یک ایرفون، یک هدفون روی گوشی و یک هدفون نویزکنسلینگ معرفی کرده است.

0

سامسونگ امروز از عرضه سه هدفون جدید AKG به بازار خبر داد. این هدفون‌ها در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۳۵۰ دلار بوده و بی‌شک به رقابت با بزرگان این زمینه خواهند پرداخت.

معرفی ایرفون بی‌سیم AKG Y100

AKG Y100

ایرفون بی‌سیم AKG Y100 که البته از نوع دورگردنی است قیمتی معادل ۱۰۰ دلار دارد. این ایرفون با قابلیت Ambient Aware اجازه می‌دهد در صورت نیاز بتوانید صدای محیط اطراف خود را نیز در کنار موسیقی بشنوید.

AKG Y100‌ با وزن اندک ۲۴ گرمی بسیار راحت و ایمن است و باتری آن‌ها با ۲ ساعت شارژ ۸ ساعت موسیقی مداوم پخش خواهد کرد. این ایرفون در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز با ریموت کنترل و میکروفون عرضه می‌شود.


معرفی هدفون AKG Y500

AKG Y500

این مدل یک هدفون روی گوشی یا On-Ear محسوب می‌شود. Y500 را می‌توانید به‌صورت همزمان به دو دستگاه متصل کرده و تنها با فشردن یک دکمه بین آن‌ها سوییچ کنید. این هدفون‌ها همچنین تشخیص می‌دهند چه زمانی آن‌ها را از روی سرتان برمی‌دارید و به‌صورت خودکار موسیقی را متوقف خواهند کرد.

AKG Y500 نیز به قابلیت Ambien Aware مجهز است تا در خیابان و مکان‌های حساس حواستان از محیط اطراف پرت نشود. دوام شارژ این مدل ۳۳ ساعت و مدت لازم برای شارژ نیز ۲.۵ ساعت عنوان شده است. این هدفون ۲۳۰ گرمی با قیمت ۱۵۰ دلار و در رنگ‌های مشکی، صورتی، آبی و سبز عرضه می‌شود.


معرفی هدفون نویزکنسلینگ AKG N700NC

AKG N700NC

سرانجام آخرین مدل معرفی شده که بهترین مدل نیز هست AKG N700NC نام دارد. این هدفون مانند بسیاری از رقبای قدرتمند خود از جمله WH-1000XM3 سونی و Bose QC35II دارای قابلیت نویزکنسلینگ فعال است و قیمتی مشابه نیز دارد.

N700NC با ایرپدهای بزرگ و راحت بی‌شک یک مدل Over-Ear محسوب می‌شود و می‌توانید میزان نویزکنسلینگ را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید. این هدفون‌ها پس از ۲ ساعت شارژ شدن می‌توانند تا ۲۰ ساعت با نویزکنسلینگ فعال و ۳۶ ساعت بدون آن موسیقی پخش کنند.

به نظر می‌رسد کیفیت ساخت و راحتی این مدل ایده‌آل باشد اما باید دید از نظر نویزکنسلینگ چگونه خواهد توانست پرچم‌دارانی مثل WH-1000XM3 سونی را در رده قیمتی ۳۵۰ دلاری خود به چالش بکشد.

منبع gsmarena theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.