آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با فیلم‌برداری سوپراسلوموشن و AR Emoji از راه رسید

شرکت سامسونگ به تازگی یک بسته به‌روزرسانی برای گوشی گلکسی نوت 8 منتشر کرده است که قابلیت فیلم‌برداری به صورت سوپراسلوموشن و اموجی‌های سه بعدی را به ارمغان می‌آورد.

0

گوشی‌های گلکسی نوت 9 و سری اس 9 سامسونگ با حداقل به‌روزرسانی نسبت به نسل‌های قبلی خود به بازار عرضه شدند. این اختلاف قابلیت‌ها اکنون کمتر هم شده است، چراکه دو ویژگی انحصاری فیلم‌برداری سوپراسلوموشن و AR Emoji پرچم‌داران 2018 سامسونگ اکنون به گلکسی نوت 8 اضافه شده است.

بر این اساس آپدیت جدید گلکسی نوت 8 با حجم تقریبی 711 مگابایتی که برای رام‌های مختلف از جمله ایران قابل دسترس هست، علاوه بر پچ‎های امنیتی ماه سپتامبر، شامل دو ویژگی جدید فیلم‌برداری سوپراسلوموشن و AR Emoji هم می‌باشد.

فیلم‌برداری سوپراسلوموشن و اموجی های سه بعدی دو قابلیتی هست که سامسونگ در مراسم رونمایی از پرچم‌داران 2018 خود بر روی آن‌ها مانور تبلیغاتی زیادی ایجاد کرده بود، از این رو اضافه کردن آن‌ها به نوت 8 نشان از ادامه موفقیت این محصول در بازار دارد.

متأسفانه هنوز اطلاعاتی از نرخ فریم و زمان حالت فیلم‌برداری سوپراسلوموشن نوت 8 در دست نیست. نکته دیگر آنکه پس از دریافت این به‌روزرسانی، برای استفاده از AR Emoji بایستی به بخش استکیرها در برنامه دوربین رفته و سپس با انتخاب گزینه ساخت اموجی برای اولین بار یک به‌روزرسانی جدید را از فروشگاه گلکسی اپ دریافت کنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.