آغاز پیش‌فروش آیفون XS در ایران با قیمت نجومی ۳۳ میلیون تومان!

درحالی‌که پیش‌فروش رسمی آیفون XS و XS مکس در وب‌سایت اپل نیز شروع نشده شرکت‌هایی سودجو در ایران اقدام به ثبت پیش‌خرید با مبالغ هنگفت و غیرواقعی کرده‌اند.

2

شکی نیست که همواره آخرین و جدیدترین محصولات اپل خصوصاً آیفون‌ها در ایران دارای خریداران خاص خود هستند. بسیاری از افراد حاضرند با پرداخت هزینه بیشتر اولین فردی باشند که در میان دوستان و همکاران خود آیفون جدید اپل را خریداری می‌کند. به همین دلیل هم شرکت‌های سودجویی در ایران با پیش‌فروش آیفون XS کاسبی خوبی راه انداخته‌اند.

پیش‌فروش آیفون XS در ایران

یکی از این وب‌سایت‌ها ادعا می‌کند آیفون XS را با قیمت ۲۵ و ۲۸ میلیون تومان برای نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی برایتان پیش‌خرید خواهد کرد به شرطی که نیمی از این مبلغ را پیش‌پرداخت کنید. قیمت این وب‌سایت برای آیفون XS مکس نیز ۳۰ و ۳۳ میلیون تومان برای نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است! با توجه به قیمت‌های رسمی ارائه شده توسط اپل می‌توان گفت قیمت گران‌ترین نسخه آیفون XS مکس با توجه به نرخ کنونی دلار (حدود ۱۴۰۰۰ تومان) چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان خواهد بود. به این ترتیب در بهترین حالت این وب‌سایت ۱۳ میلیون تومان گوشی را گران‌تر از قیمت واقعی آن عرضه خواهد کرد.

جالب است برخی از این وب‌سایت‌ها تاریخ تحویل گوشی را دوم مهرماه، تنها ۳ روز پس از عرضه رسمی گوشی اعلام کرده‌اند و مشخص نیست این گوشی‌ها قرار است چگونه و با چه تضمین رجیستری وارد بازار شوند. به هر حال چنین مواردی نشان می‌دهد حتی با سقوط شدید ارزش ریال و بالاتر رفتن قیمت دلاری گوشی‌های پرچم‌دار کماکان خریدارانی مشتاق و البته فروشندگانی سودجو وجود دارند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    سلام من ۳ اکانت دارم میخوام ۲ اکانت پاک کنم هر ۳ اکانت بر روی یک ایمیل شماره است چطوری پاک کنم باتشکر راهنمایم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با هر ایمیل یا شمارهذفقط میشه یک اکانت معتبر ساخت و با ساخت اکانت جدید اکانتهای قبلی از درجه اعتبار خارج میشن و دیگه معتبر نیستن. هر اکانت بوزرنیم و پسورد خودش رو داره مطابق آموزش و با وارد کردن یوزرنیم و پسورد پاک کنید