قیمت آیفون XS و آیفون XS مکس اپل و زمان عرضه آن‌ها مشخص شد

اپل سرانجام آیفون‌های جدید خود را دقایقی پیش معرفی کرد. قیمت آیفون XS و آیفون XS مکس و زمان عرضه آن‌ها نیز در این مراسم مشخص شد.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم اپل آیفون XS و آیفون XS مکس را جایگزین آیفون X سال گذشته کرده است. آیفون XS که بیشترین شباهت را به پرچم‌دار قبلی دارد با همان قیمت آیفون 10 و آیفون XS مکس با قیمتی ۱۰۰ دلار بالاتر عرضه خواهد شد. قیمت آیفون XS و نسخه مکس آن به شرح زیر خواهد بود:

قیمت آیفون XS اپل و زمان عرضه

به این ترتیب قیمت آیفون XS اپل برای نسخه پایه ۶۴ گیگابایتی ۹۹۹ دلار خواهد بود. نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد. زمان عرضه آیفون XS اپل هم ۳۰ شهریورماه اعلام شده است.

اپل حالا علاوه بر رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی، آیفون XS را با رنگ جدید طلایی نیز عرضه خواهد کرد.

قیمت آیفون XS مکس اپل و زمان عرضه

آیفون XS مکس اپل با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶.۵ اینچی حدود ۱۰۰ دلار بالاتر است. این آیفون با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

این مدل نیز قرار است در ۳۰ شهریورماه و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی عرضه شود.

قیمت آیفون XS و آیفون XS مکس در ایران

با توجه به قیمت‌های اعلام شده و نرخ دلار می‌توان انتظار داشت قیمت آیفون XS در ایران چیزی بین ۱۵ تا ۲۲ میلیون تومان البته پس از ترکیدن حباب عرضه اولیه قیمت داشته باشد!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.