قیمت آیفون XR و زمان عرضه آیفون جدید ارزان‌قیمت اپل مشخص شد

آیفون ارزان‌قیمت اگرچه در ظاهر و با توجه به قیمت بالای آیفون در بازار نامی نامانوس به حساب می‌آید اما اپل در مراسم امشب خود برای ادامه تاثیر خود در بازار، نسخه ارزان‌قیمت آیفون‌های جدید خود را با نام آیفون XR معرفی کرد. اما قیمت آیفون XR چقدر است و زمان عرضه آن چه زمانیست؟

0

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم شرکت اپل در مراسم معرفی آیفون‌های جدید خود که شامل آیفون XS و آیفون XS مکس می‌شوند از آیفون ارزان قیمت آیفون XR نیز رونمایی کرد. آیفون XR که در واقع آیفون 10 آر خوانده می‌شود اما با توجه به سرنوشت مشابه آیفون X در بازار ایران احتمالا با نام آیفون ایکس آر نیز آن را خواهیم شناخت طراحی مشابهی با بدنه شیشه‌ای و صفحه‌نمایش بریده با آیفون XS و آیفون XS مکس دارد اما ین‌حال صفحه‌نمایش این مدل از نوع LCD است و در پشت آن هم فقط یک دوربین قرار دارد.

آیفون XR که دارای صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی با وضوح معادل ۱۷۹۲ در ۸۲۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است در شش رنگ مختلف با بدنه شیشه‌ای و قاب آلومینیومی به بازار عرضه خواهد شد. این مدل همچنین از قابلیت تشخیص چهره سریع و ایمن فیس آی‌دی، استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP67 و اسپیکرهای استریو نیز بهره می‌برد. و اما قیمت آیفون XR و زمان عرضه آیفون جدید ارزان‌قیمت اپل.

قیمت آیفون XR اپل

قیمت آیفون XR اپل و زمان عرضه

بنابر آنچه که اپل در مراسم خود اعلام کرد، آیفون XR در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز، زرد و مرجانی در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی و به ترتیب با قیمت‌های 749، 799 و 849 دلار از روز جمعه 27 مهر ماه به بازار عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.