زمان عرضه و قیمت اپل واچ سری 4 اعلام شد

اپل ساعتی پیش نسل چهارم ساعت هوشمند اپل واچ را با معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید معرفی کرد. اما اگر به دنبال قیمت اپل واچ نسل چهارم هستید حتما این مطلب از فارنت را از دست ندهید.

0

همانطور که گفتیم اپل دقایقی پیش ساعت هوشمند اپل واچ نسل چهارم را در کنار چندین ویژگی و قابلیت جدید معرفی کرد که برخی از انها واقعا چشمگیر و خارق‌العاده هستند.

اپل واچ اگر چه اولین ساعت هوشمند بازار نبود اما هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های هوشمند بازار است که امسال و در کنار معرفی آیفون‌های جدید اپل، نسل جدید آن معرفی شد. همانطور که در مطلب معرفی این ساعت هوشمند گفتیم، هرچند سه نسل قبلی این محصول با کمترین تغییر ظاهری نسبت به یکدیگر راهی بازار شدند، با این حال در نسل چهارم ساعت هوشمند اپل واچ شاهد به کار گیری زبان طراحی جدیدی هستیم که به لطف نمایشگر بزرگ‌تر و تقریباً بدون حاشیه پدیدار شده است.

در اپل واچ نسل چهارم شاهد بکار گیری یک سنسور EKG، تراشه 64 بیتی طراحی شده اختصاصی با قدرت 2 برابر نسل سوم اپل واچ و به‌روزرسانی شتاب‌سنج و ژیروسکوپ هستیم. اما در کنار قابلیت سیستم تشخیص سقوط افراد از ارتفاع و تماس خودکار با شماره‌های از پیش تعیین شده، سنسور مانیتورینگ الکتروکاردیوگرافی EKG به صورت مداوم عملکرد قلب را بررسی می‌کند و بیماری‌های جدی قلب را تشخیص می‌دهند و اما قیمت اپل واچ نسل چهارم و زمان عرضه

قیمت و زمان عرضه اپل واچ 2018 (نسل چهارم)

بنابر آنچه که اپل در مراسم امشب خود اعلام کرد قیمت اپل واچ نسل چهارم اپل از 399 دلار برای مدل مجهز به GPS آغاز شده و مدل برخوردار از قابلیت اتصال به شبکه LTE نیز با قیمت 499 دلار از 31 شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد. مدل مجهز به جی پی اس نسل چهارم اپل واچ در 26 بازار جهانی و مدل برخوردار از قابلیت اتصال به شبکه در 16 بازار جهانی و توسط 34 اپراتور مخابراتی به کاربران عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.