نام‌های آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR در سایت اپل لو رفت

سرانجام ساعاتی پیش از رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید اپل نام نهایی آن‌ها در سایت اپل لو رفته است. آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR نام آیفون‌های جدید اپل خواهد بود.

0

یک فایل XML در وب‌سایت اپل (Apple.com) نام محصولات جدید این شرکت را در لحظات آخر فاش کرده است. این فایل که مربوط به خدمات AppleCare برای محصولات اپل، کیس‌های آیفون و بندهای اپل واچ است سرانجام معمای نام‌گذاری آیفون‌های ۲۰۱۸ را فاش کرده است. برخلاف برخی شایعات گذشته اپل قصد دارد آیفون‌های جدید خود را آیفون XS (آیفون 10اس)، آیفون XS Max (آیفون 10اس مکس) و آیفون XR (آیفون 10آر) بنامد.

آیفون XS جانشین آیفون 10 کنونی با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی، آیفون XS Max نسخه ۶.۵ اینچی آن و آیفون XR هم نسخه ارزان‌تر با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی LCD خواهد بود. در این فایل همچنین ابعاد ساعت جدید اپل واچ 4 نیز فاش شده است. این ساعت به‌جای نسخه‌های ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری حالا با کاهش حاشیه‌های نمایشگر در نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

همچنین اپل قصد دارد کیس‌های سیلیکونی آیفون XS و XS مکس را در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی، خاکستری و قرمز و کیس‌های چرمی را در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، قرمز و  عرضه کند.

مراسم امشب اپل در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد و اپل برای اولین بار این مراسم را در توییتر نیز به صورت زنده پخش خواهد کرد. ما نیز در فارنت پوشش کاملی از محصولات رونمایی شده در این مراسم را خواهیم داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.