مبین نت قطعی و اختلال شبکه خود را با بسته هدیه ۱۲۰۰ تومانی جبران می‌کند!

به گزارش کاربران اینترنت ثابت TD-LTE مبین‌نت، شبکه این شرکت در تهران و اسلامشهر با مشکل جدی مواجه بوده است. حالا مبین‌نت قول داده تا این اختلال را به‌زودی رفع کرده و شکیبایی کاربرانش را جبران کند.

14

مبین‌نت با این‌که در راه‌اندازی و گسترش شبکه اینترنت ثابت TD-LTE خود و جایگزینی شبکه قدیمی وایمکس عملکرد بسیار خوبی داشت اما به نظر می‌رسد در حفظ کیفیت سرویس خود تلاش لازم را ندارد. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته این شرکت طرح‌های مقرون‌به‌صرفه خود را حذف کرد و حالا هم کاربران از قطعی‌های گاه‌وبیگاه شبکه مبین‌نت شکایت دارند.

قطعی اینترنت مبین نت در تهران

در یکی از فراگیرترین مشکلات شبکه مبین‌نت، کاربران از قطعی بیش از ۲۴ ساعته اینترنت در تهران و اسلامشهر خبر می‌دهند. این شرکت پس از سکوتی طولانی حالا پیامکی به کاربران خود ارسال کرده و می‌گوید مشکل از طرف شبکه این شرکت نیست.

مشترک گرامی

اختلال اینترنت در تهران از طرف شبکه مبین‌نت نبوده و کارشناسان ما به سرعت در حال پیگیری و رفع مشکل هستند. از این‌رو هدیه ۲ گیگ یک‌روزه به پاس قدردانی از شکیبایی شما در صفحه مشترکین درج گردید.

فارغ از این‌که چرا پیگیری و رفع مشکل «سریع» کارشناسان مبین‌نت تاکنون نتیجه‌ای در برنداشته باید پرسید چرا کارشناسان مبین‌نت نمی‌توانند زمان تقریبی برای رفع مشکل ارائه کنند. ضمن این‌که بسته ۲ گیگابایتی یک روزه در بهترین حالت (طبق تعرفه گیگ‌پک مبین‌نت) چیزی حدود ۱۲۰۰ تومان ارزش دارد!

به اعتقاد ما کاربران اطلاع‌رسانی در مورد قطعی‌های آینده و اعلام زمان دقیق رفع اختلالات را به چنین بسته‌های کوتاه‌مدت و کم‌حجمی ترجیح می‌دهند. متأسفانه شرکت‌های اینترنتی کشور هنوز تا رسیدن به سطح کیفی و مسئولیت‌پذیری قابل قبول فاصله زیادی دارند. به هرحال بروز چنین مشکلاتی با توجه به زیرساخت‌های کشورمان برای هر سرویس‌دهنده اینترنت قابل پیش‌بینی است اما شاید اطلاع‌رسانی ضعیف بزرگ‌ترین نقطه ضعف این شرکت‌ها در ایران باشد.

در زمان نگارش این مطلب به نظر می‌رسد هنوز این اختلال برطرف نشده است. همچنین گفته می‌شود این مشکل برای سرویس TD-LTE‌ شرکت ایرانسل نیز هرچند با گستردگی کمتر وجود دارد.

به‌روزرسانی (۲۶ شهریورماه): با بازگشت پایداری نسبی به شبکه پس از حدود ۵ روز، شرکت مبین‌نت طی اطلاعیه‌ای یک بسته هدیه مجزا را برای جبران خسارت کاربران تهرانی معرفی کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

14 نظر برای این مطلب
  1. ناصر می‌گوید

    سلام.بهترین راه چاره با این بسته های قیمت بالا و کیفیت پایین و… دیگر مشکلات ،پس دادن مبین نت هست،البته از نظر من.

    واقعا تعجب میکنم چرا ما بااینهمه مشکلات باز کنار میاییم،اما کسی نه عذرخواهی درستو حسابی نه حتی دلیل درستو حسابی تر بابت مشکلات اعلام نمیکنه حداقل بگیم اینا باز یه زحمتی کشیدن؟؟ خاهشا با این چیزا کنار نیایین ،
    مبین نت یه زمانی حرف نداشت ولی الان افتضاحه،منکه مودم رو پس دادم،الان شرکتی ADSL دارم خیلی بهتره،درسته حجمو میدزدن ولی خدایی قط نشده تا حالا.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تا حدی حرف شما درسته. اما بعضی مشترک‌ها امکان استفاده از ADSL رو ندارن و تنها راه ارتباطیشون راه‌های بی‌سیم مثل TDLTE هست.

  2. بهار می‌گوید

    به قدری نویز و پارازیت روی gpsها انداختن ک دچار اختلال شده به مبین نت چ ارتباطی داره خدا به داد بیماری های ما در آینده بشه اینترنت پیش کش

  3. محمد می‌گوید

    من tdlte ایرانسل دارم، بی مسئولیت تر و دزد تر و بی ادبت تر از ایرانسل وجود نداره از نظر من

    1. مصطفی می‌گوید

      کلا سرویس دهنده درست و حسابی توی ایران پیدا نمیشه.
      همه‌شون سرویس های بی کیفیت ارائه میدن! رفته رفته کیفیتشون از اونی که بود کمتر میشه.
      قیمتاشون بسیار زیاد و پشتیبانیشون هم تا دلت بخواد ضعیفه.

      توی ایران نباید دنبال سرویس دهنده خوب گشت …
      من فقط چون میخواستم از زیر یوغ مخابرات در بیام مجبور شدم سرویس TDLTE بگیرم که نیاز به فیبر نوری مخابرات کوفتی نداشته باشه.

  4. امیر می‌گوید

    سرویس مبین نت مزخرف ترین سرویس اینترنت تو ایرانه من که اصلا توصیه نمیکنم و بعد از این ماه سرویس خودم رو عوض میکنم از یه شرکت دیگه میگیرم
    الان هر جایی تو دنیا بگی سرویس اینترنت قطعی داره همه باهاش جوک میسازن
    آشغال ترین شرکت ارائه دهنده اینترنت تو کل ایرانه
    همین که میگن معلوم نیست کی وصل میشه یعنی تا تهش برو داستان چیه شرکت به این بزرگی 1 پشتیبان نداره
    مبین نت = مزخرف ترین سرویس دهنده اینترنت

    1. نامی می‌گوید

      از دیشب اهواز هم اینترنت مبین نت قطع کامل شده است.

  5. مصطفی می‌گوید

    من همین الان زنگ زدم، طرف گفت معلوم نیست کی وصل بشه …
    و البته مدعی بود که باقی وایمکس ها و TDLTE ها هم قطع هستن که خب من چون اطلاع دقیق نداشتم نتونستم چیزی بگم.
    خلاصه اینکه با ۲ گیگ رایگان میخوان قطعی چند روزه شون رو جبران کنن، در صورتی که من همین الانش یه بسته ۱۵ تومنی ایرانسل رو هات اسپات کردم روی لپ تاپ که بتونم کارم رو باهاش ادامه بدم.

  6. امیر می‌گوید

    ایرانسل تی دی ال تی ایی, 3 روز قطع هست. یعنی 20 دقیقه با سرعت کم و آنتن ضعیف وصل میشه, 5 ساعت قطع دوباره 20 دقیقه وصل.

  7. عادل باقری می‌گوید

    البته اوباش بازی مبین نت و ندادن سرویس مناسب و گله به آن به جایی نخواهد رسید دارندگان خاص این شرکت پشیزی برای کسی ارزشی قایل نخواهند بود (وزارت ارتباطات خر کی باشه این وسط بخواد به مبین نت بگه داداش بالا چشمت ابروئه )

  8. محمدزاده می‌گوید

    سلام . جالبه الان 3 روزه اینترنت مبین نت در تهران قطع است و بنده تمامی کارهامو دارم میرم کافی نت با هزینه بالا انجام میدم . بعد جالبه شرکت مبین نت میگه 2 گیگ هدیه میده آخه بلفرض تا کنون 3 روز کم شده آیا 3 روز برابر 2 گیگ است و چرا این مدت قطعی رو به بسته ها اضافه نمی کنند و هر وقت هم زنگ میزنیم اشغال یا جوابگوی درست نیستند و امروز هم گفتند معلوم نیست کی وصل یم شوند

  9. سارا می‌گوید

    و البته همچنان ادامه داره

  10. نامی می‌گوید

    این اختلال تو شبکه ایرانسل هم هست

    1. محمدرضا دانشمند می‌گوید

      من بدون مشکل دارم از 4g ایرانسل استفاده می کنم. ولی این مبین نت لعنتی قطعه. باید جریمه ای مثل بسته حداقل ۴۰ ۵۰ گیگابایتی یک ماهه براشون ببرن