اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدئوها را آزمایش می‌کند

پس از اضافه شدن ویژگی تگ کردن افراد در تصاویر استوری و امکان بازنشر آن، امروز اطلاعاتی به‌واسطه چند برنامه‌نویس نزدیک به اینستاگرام درز کرده که فاش می‌کند در آینده‌ای نزدیک هم بایستی منتظر اضافه شدن قابلیت تگ کردن افراد در ویدئوها باشیم.

0

چند وقتی است که به طور ممتد شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید به سرویس به اشتراک گذاری فیلم و عکس اینستاگرام هستیم. در ادامه همین داستان نیز پس از اضافه شدن میان‌بر اموجی‌ها به بخش کامنت‌ها، احتمالاً در آینده‌ای نه چندان دور نیز بایستی منتظر اضافه شدن ویژگی تگ کردن افراد در ویدئوها باشیم.

طبق گزارش TechCrunch، شیوه تگ کردن افراد در ویدئوها نیز همانند شیوه اضافه کردن برچسب به عکس‌ها هست، با این حال در ویدئوهایی که بدین شیوه متمایز شده‌اند، صفحه‌ای تحت عنوان “People in this Video” اضافه خواهد شد که در آن فهرستی از افراد تگ شده قابل مشاهده خواهد بود.

منبع خبر همچنین مدعی است که در ابتدا امکان مشاهده ویدئوهای برچسب خرده در قسمت تگ شدگان پروفایل وجود نخواهد داشت، اما این ویژگی نیز به مرور زمان اضافه خواهد شد. قابلیت تگ کردن افراد در ویدئوها هم اکنون توسط برخی از کاربران در حال تست شدن است و احتمالاً در آینده‌ای نه چندان دور به نسخه موبایلی اینستاگرام اضافه می‌شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.