آیفون ارزان‌قیمت جدید اپل iPhone Xc نام خواهد داشت

اگر به‌خاطر داشته باشید اپل در کنار معرفی آیفون 5S از آیفون 5C نیز با بدنه پلاستیکی و قیمت پایین‌تر پرده برداشت. ظاهراً قرار است همین موضوع با iPhone Xs و iPhone Xc تکرار شود.

0

رویداد Gather Round شرکت اپل هفته آینده برگزار می‌شود و در آن شاهد محصولاتی خواهیم بود که قرار است در پاییز پیش‌رو از سوی این شرکت آمریکایی روانه بازار شوند. در میان مواردی که انتظار داریم در این رویداد معرفی شوند سه نسخه مختلف از گوشی هوشمند آیفون دیده می‌شود: یک نسخه بروزرسانی شده از آیفون X با نام آیفون Xs، یک نسخه بزرگ‌تر با نام آیفون Xs پلاس و نسخه‌ای ارزان‌تر با ال‌سی‌دی 6.1 اینچی که طبق گزارش‌ها با عنوان اپل iPhone Xc معرفی خواهد شد.

با نزدیک‌تر شدن به هفته برگزاری این رویداد بزرگ، گزارشاتی مبنی بر اینکه دنباله آیفون 10 با عنوان آیفون 10 اس معرفی می‌شود، وجود دارد. در حالی که نسخه بزرگ‌تر آیفون 10 تحت نام آیفون 10اس مکس یا پلاس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

یک اسلاید نسبت داده شده به یک شرکت چینی که روی شبکه اجتماعی چینی ویبو قرار داده شده است، اظهار داشته که لیست آیفون‌های بعدی اپل شامل آیفون Xs، آیفون Xs پلاس و iPhone Xc خواهد بود. این لیست کمی منطقی‌تر بوده و همخوانی بیشتری با رسم نام‌گذاری همیشگی اپل دارد. این اسلاید همچنین شامل قیمت این محصولات با معادل پول چین بود که در صورت تبدیل آن به دلار با قیمت 699 دلاری اپل iPhone Xc، قیمت 900 دلاری آیفون 10اس و البته قیمت 1000 دلاری آیفون 10اس پلاس روبه‌رو خواهیم بود.

طی یک خبر دیگر رنگ‌های موجود برای این آیفون‌ها هم لو رفت که براساس آن گوشی ارزان‌تر اپل در رنگ‌های آبی، سفید و قرمز به فروش خواهد رسید.

همانند همیشه تمامی این گزارشات و اخبار ممکن است تنها یک شایعه یا نزدیک به واقعیت باشد. در هر صورت طی چند روز آینده تمامی این موارد روشن خواهد شد. نظر شما در مورد یک آیفون ارزان‌تر چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.