آپدیت اندروید 8 اوریو برای موتو جی 5 و جی 5 پلاس از راه رسید

موتورلا سرانجام آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گوشی‌های محبوب موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس خود منتشر کرده است. با فارنت همراه باشید…

0

برخلاف سیستم‌عامل آی‌اواس، در اندروید تمام گوشی‌ها به صورت همزمان بروزرسانی نمی‌شوند و حتی برخی از دیوایس‌ها تا یک سال بعد از عرضه نسخه رسمی اندروید جدید، بروزرسانی نمی‌شوند. با وجود اینکه گوگل گوشی‌های پیکسل خود را ماه پیش به اندروید 9 پای بروزرسانی کرد، تعدادی از گوشی‌های هوشمند به تازگی به نسخه 8 این سیستم‌عامل بروزرسانی شده‌اند و موضوع مورد بحث ما گوشی‌های موتو جی 5 و جی 5 پلاس موتورولا است. این دیوایس‌ها بهار سال جاری با نسخه اندروید 7 نوقا روانه بازار شدند و اکنون سرانجام به اندروید 8 اوریو بروزرسانی شده‌اند.

هر چند که در این میان یک نکته را نباید فراموش کرد. در حال حاضر بروزرسانی اوریو تنها برای گوشی‌های موتو جی 5 موجود در کشور مکزیک منتشر شده است. همچنین تنها در کشورهای برزیل و هند می‌توانید گوشی موتو جی 5 پلاس خود را به نسخه 8 اندروید بروزرسانی نمایید. حتی در این کشورها هم انتشار اندروید 8 در چندین فاز مختلف اجرایی می‌شود و احتمالا برای اینکه تک تک این گوشی‌ها به اندروید 8 اوریو بروزرسانی شوند، باید چندین روز منتظر ماند.

شرکت موتورولا اعلام کرد که در آینده این گوشی‌ها در سایر مناطق جهان هم بروزرسانی خواهند شد اما هیچ‌گونه جزئیات دیگری در این مورد ارائه نشد. بنابراین اگر موتو جی 5 شما از مکزیک نیامده یا اینکه موتو جی 5 پلاس‌تان اهل کشورهای برزیل یا هند نیست، انتظار برای اندروید 8 اوریو همچنان ادامه خواهد داشت. نظر شما در مورد این بروزرسانی دیرهنگام چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.