مایکروسافت یازدهم مهرماه یک مراسم با محوریت سرفیس برگزار می‌کند

سری معروف سرفیس مایکروسافت شامل تبلت و لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا که در چند سال اخیر توسعه قابل توجهی پیدا کرده‌اند به زودی میزبان کنفرانسی ویژه از سوی مایکروسافت خواهد بود که احتمالا اعضای جدیدی را به خود خواهند دید. با فارنت همراه باشید…

0

مایکروسافت قصد دارد طی ماه آینده در شهر نیویورک یک رویداد پاییزی برگزار کند. این غول سازنده نرم‌افزار شروع به ارسال دعوتنامه برای رسانه‌ها کرده است که در متن دعوتنامه با عبارت “یک لحظه از وقت شما” مواجه خواهید شد. این رویداد در ساعت 00:30 بامداد روز یازدهم مهر ماه برگزار خواهد شد و تمرکز آن روی جدیدترین سخت‌افزارها مانند سری سرفیس، نرم‌افزار و سرویس‌های مایکروسافت خواهد بود. با وجود آنکه شایعات زیادی در رابطه با وجود یک دیوایس با دو صفحه‌نمایش تحت عنوان اندرومدا وجود داشته است، به نظر نمی‌رسد که در این رویداد اثری از چنین سخت‌افزار ویژه‌ای ببینیم.

در عوض این رویداد در قابل پیش‌بینی‌ترین حالت خود می‌تواند میزبان نسخه جدیدی از سخت‌افزارهای موجود سرفیس باشد. مایکروسافت به صورت مکرر گزارش داده که در حال کار روی یک بازطراحی بزرگ برای سری سرفیس پرو است اما این طراحی جدید ظاهرا تا سال آینده آماده نخواهد شد. البته انتظار داریم که نسخه جدیدی از سری سرفیس پرو و لپ‌تاپ سرفیس با پردازنده‌های بروز شده را شاهد باشیم. همچنین دو سال از مراسم معارفه سرفیس استودیو می‌گذرد و این سیستم All in One می‌تواند منتظر معرفی نسخه بعدی خود باشد.

رویداد پاییزه مایکروسافت به احتمال بالا شامل تمرکز روی سرویس‌ها و سخت‌افزارهای منزل و محل کار این شرکت بزرگ هم خواهد بود و اینکه چگونه اپلیکیشن‌هایی مانند Your Phone می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند. مایکروسافت چنین کاری را برای دو مورد لپ‌تاپ سرفیس و سرفیس استودیو انجام داد که این سیستم‌ها را به فراتر از یک معرفی ساده سخت‌افزار رسانید. البته نباید بروزرسانی بزرگ بعدی برای ویندوز 10 را از یاد نبریم که با اسم رمز 19H1 معرفی شده و از هم‌اکنون شاهد معرفی برخی از ویژگی‌های آن هستیم و در رویداد پیش‌رو هم انتظار ادامه این روند را خواهیم داشت. در این رویداد بزرگ می‌توان انتظار یک نگاه دقیق‌تر به سرفیس هاب 2 هم داشت.

کنفرانس رسمی مایکروسافت در تاریخی بین دو مراسم اختصاصی معرفی محصولات و خدمات جدید اپل و گوگل قرار گرفته است. اپل رویداد مرتبط با معرفی آیفون XS را هفته آینده برگزار می‌کند و گوگل هم به تازگی اعلام کرد که کنفرانس رسمی معرفی گوشی پیکسل 3 در تاریخ هفدهم مهر ماه برگزار خواهد شد. کم کم در حال نزدیک شدن به چند ماه شلوغ برای عاشقان و غول‌های تکنولوژی هستیم و می‌توانید تمامی اخبار و مقالات مربوط به این رویدادها را از فارنت دنبال نمایید.

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.