بنچمارک منتسب به اسنپ‌دراگون 855 فاش شد؛ عملکرد مشابه A11 Bionic

پس از حرف و حدیث‌های بسیار در نهایت بنچمارک مربوط به چیپست اسنپ‌دراگون 855 منتشر شد و نتایجی جذابی را در پی داشته است. عملکرد این چیپست در نوع خود قابل تقدیر بوده است. با فارنت همراه شوید…

0

چیپست اسنپ‌دراگون 845 کوالکام تقریبا در هسته تمامی پرچمداران اندرویدی امسال به غیر از هواوی و سامسونگ قرار داشته است اما جدای از قرار گرفتن در داخل گلکسی اس 9، این چیپست در حال حاضر کمی قدیمی به حساب می‌آید.

جانشین آن که با نام اسنپ‌دراگون 855 شناخته می‌شود، احتمالا با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته و بنچمارک آن به ثبت رسیده است. لیست بنچمارک Greekbench نامی از این چیپست به ما نمی‌دهد و تنها با اسم رمز آن یعنی msmnile روبه‌رو هستیم.

این چیپست به همراه یک حافظه رم 6 گیگابایتی درون دیوایس آزمایش که اندروید 9 پای را به اجرا درآورده قرار گرفته است. نتیجه آزمایش فعالیت چندهسته‌ای آن نزدیک به نتیجه‌ای است که معمولاً A11 Bionic اپل در آزمایشات به دست می‌آورد. A11 پردازنده‌ای است که داخل آیفون‌های سال گذشته قرار داشت.

در نتایج مربوط به آزمایش تک‌هسته‌ای چیپست جدید کوالکام هم شاهد آن هستیم که A11 اپل توانایی شکست این چیپست را دارد اما عملکرد آن در مقایسه با امتیاز 4300 در A11 حدود 3697 بوده است. با در نظر گرفتن این قضیه مشخصا اپل راحت نمی‌نشیند و مطمئنا با تراشه A12 که در آیفون‌های بعدی معرفی خواهد کرد، عملکردی به مراتب بهتر از A11 به ثبت خواهد رساند.

بنابراین حتی اگر این چیپست همان اسنپ‌دراگون 855 باشد، سال بعد در همین حوالی داخل پرچمداران اندرویدی آینده جا خوش کرده است.

همچنین این احتمال وجود دارد که msmnile اصلا برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته نشده باشد و سر از دیوایس‌های ویندوزی دربیاورد. کوالکام و مایکروسافت مدت مدیدی است که روی بخش ARM ویندوز کار می‌کنند و این چیپست ممکن است ارتباطاتی با آن قضیه داشته باشد. در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان در این مورد سخن گفت.

لازم به ذکر است که دیوایس آزمایشی دارای msmnile در HTML5test هم دیده شده است، جایی که مرورگر Chrome Dev آن امتیاز 510 از 555 را کسب کرده است. نظر شما در مورد این چیپست چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.