تصویر واقعی نوکیا 9 با پنج دوربین در پشت فاش شد!

به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند نوکیا 9 منتشر شده که یک چینش عجیب دوربین را در پشت آن نشان می‌دهد. در این تصویر گوشی به 5 دوربین مختلف مجهز شده است.

0

با وجود سیل عظیمی از شایعات مختلف در طول یک سال گذشته، هنوز هم که هنوز است گوشی نوکیا 9 جنبه رسمی به خود نگرفته است. احتمالا این گوشی پر سر و صدا که به عنوان اولین پرچمدار حقیقی نوکیا پس از احیای مجدد این برند لقب گرفته است، به زودی رنگ واقعیت به خود گیرد.

دلیل این قضیه هم عکسی است که امروز در چین منتشر شده و در پایین نظاره‌گر آن هستید. تصویری که سعی دارد قسمت پشتی گوشی نوکیا 9 را نمایش دهد و در کمال تعجب شاهد حضور 5 دوربین روی سطح پشتی آن هستیم. هر چند شخصی که این تصویر را ارائه کرده از این گوشی با نام نوکیا 9 یاد کرده است اما در گزارش‌های قبلی شنیده شده است که گوشی بعدی این برند تحت عنوان نوکیا 10 روانه بازار خواهد شد. بنابراین هیچ‌کدام از نام‌هایی که در اینجا بیان می‌شود را به صورت قطعی در نظر نگیرید.

تاکنون گوشی‌های با ترکیب دوربین سه‌گانه به عنوان موارد نادر به صنعت تولید گوشی معرفی شده‌اند و ناگفته نماند که هیچ گوشی هوشمندی با ترکیب دوربین چهارتایی هم تا این لحظه دیده نشده است. دوربین پنج‌تایی به نظر می‌رسد داستانی کاملا استثنایی باشد. البته در نهایت ظاهرا شرکت HMD Global تمام این مدت سرش با ساخت چنین پدیده‌ای گرم بوده است.

آرایش عجیب دوربینی گوشی با دو دایره هم‌اندازه با هر کدام از دوربین‌ها همراه شده است که یکی برای فلش LED و دیگری برای قابلیت فوکوس لیزری در نظر گرفته شده است. قرار گرفتن نام زایس روی این ترکیب دوربینی اصلا دور از انتظار نیست چون نوکیا روی تمامی گوشی‌های خود از این برند بهره گرفته است.

بر اساس تمامی جای انگشت‌هایی که در بخش خمیدگی پشت گوشی دیده می‌شود و البته بازتاب نور از سطح آن به نظر می‌رسد که جنس استفاده شده در قاب پشتی گوشی از نوع شیشه باشد. این قضیه حتی بیش از پیش نوکیا 9 را در مقام یک پرچمدار قرار می‌دهد.

اگر این گوشی قرار است در سال 2018 منتشر شود پس انتظار داریم که از چیپست اسنپ‌دراگون 845 استفاده کند. در اوایل سال جاری قول بهترین دوربین ممکن داده شد و ظاهرا نوکیا 9 از چنین قابلیتی برخوردار است، حداقل اگر تنها تعداد لنزها را به حساب بیاوریم. می‌توانیم به انتظار یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش هم بنشینیم چون اثری از چنین حسگری در بخش پشتی گوشی نیست. نظر شما در مورد گوشی بعدی نوکیا چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.