فورتنایت برای اندروید به گوشی‌های اچ‌تی‌سی، سونی و موتورولا هم آمد

از زمان عرضه بازی فورتنایت برای پی‌سی از سوی شرکت اپیک گیمز، این عنوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است و البته پس از انتشار بازی روی گوشی‌های اندرویدی سامسونگ، سایر کاربران گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید هم به دنبال تجربه آن روی گوشی خود بوده‌اند. با فارنت همراه باشید…

0

پدیده‌ای به نام بازی فورتنایت که در حال تعریف یک دیدگاه جدید در مورد بازی‌های موبایل برای کاربران است، به تازگی بروزرسانی بزرگی دریافت کرده که پشتیبانی از دیوایس‌های بیشتری را شامل خواهد شد و چندین ویژگی به شدت مورد نیاز را به بازی اضافه کرده است.

قبلا از سوی اپیک گیمز اعلام شد که تعدادی از گوشی‌های هوشمند توسط این بازی پشتیبانی نخواهند شد. گوشی‌هایی مانند اچ‌تی‌سی 10، یو اولترا، یو 11، یو 11 پلاس و یو 12 پلاس از برند تایوانی، موتو زد، موتو زد دروید، موتو زد 2 فورس از برند موتورولا از این دست بودند. همچنین تعدادی از گوشی‌های سونی هم از لیست اولیه جا ماندند و اعلام شد که اکسپریا ایکس‌زد، ایکس‌زد اس، ایکس‌زد 1 و ایکس‌زد 2 توانایی ارائه یک گیم‌پلی روان را ندارد یا به صورت کلی قادر به اجرای بازی نیستند.

هر چند که نسخه 5.40 بازی فورتنایت نه تنها از گوشی‌های ذکر شده در بالا بلکه باید از تمامی گوشی‌های اچ‌تی‌سی، موتورولا و سونی پشتیبانی به عمل آورد. با این وجود این قضیه تنها موضوع مورد بحث نیست و اپیک گیمز چندین بهینه‌سازی مهم روی بازی پیاده کرده است.

مهم‌ترین این موارد اضافه شدن قابلیت چت صوتی است، یک ویژگی بسیار مهم برای افرادی که می‌خواهند از عنوان فورتنایت همراه با دوستانشان لذت ببرند. چندین بهینه‌سازی مهم و بزرگ روی حافظه گوشی‌های اندروید با پردازنده گرافیکی Adreno اعمال شده است که باید برای جلوگیری از کاهش کیفیت بازی در هنگام اعمال فشار روی حافظه این دستگاه‌ها کافی باشد.

بهبود و رفع مشکل‌های بسیاری در این بروزرسانی گنجانده شده پس بهتر است لیست کامل آن‌ها را از اینجا مشاهده نمایید. نظر شما در مورد تجربه بازی فورتنایت روی گوشی‌های موبایل چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.