تصویر جعبه وان‌پلاس 6 تی طراحی جدید آن را فاش کرد

به تازگی تصویری منتسب به جعبه وان‌پلاس 6 تی منتشر شده است که بر اساس دفترچه راهنما و شماتیک هک شده گوشی بر روی جعبه، می‌توان تا حدودی به سبک طراحی و ویژگی‌های شاخص آن پی برد.

0

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار گوشی‌های هوشمند بوده باشید، بدون شک میدانید که در چند سال اخیر گوشی‌های برند وان‌پلاس همیشه وقت با ظاهری شبیه به پرچم‌داری سری R شرکت Oppo راهی بازار شده‌اند. دلیل این موضوع نیز تملک وان‌پلاس توسط اوپو هست. پیرامون همین موضوع نیز احتمالا امسال وان‌پلاس 6 تی با الگو گرفتن از گوشی Oppo R17 Pro راهی بازار خواهد شد.

بر این اساس OnePlus 6T نیز همانند بسیاری از گوشی پرچم‌دار 2018 از نمایشگری تمام صفحه بهره خواهد برد که دارای یک بریدگی است. البته این بریدگی بسیار کم عرض یا به اصطلاح قطره‌ای است که پیش‌تر مشابه آن را در گوشی Oppo R17 Pro هم مشاهده کرده‌ایم.

وجه شباهت دیگر  وان‌پلاس 6 تی با پرچم‌دار جدید شرکت اوپو تجهیز به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر است. پیش از این گوشی‌هایی با پسوند حرف T وان‌پلاس را مدل‌هایی با حداقل به‌روزرسانی ظاهری تشکیل می‌دادند، با این حال به نظر می‌رسد وان‌پلاس 6 تی این رویه را تغییر خواهد داد، چراکه با محصولی با زبان طراحی جدید در بین محصولات شرکت چینی روبه‌رو هستیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.